Tijdloos
Active member
Ik kijk alvast uit naar de studies. Moest ik fout zitten wil ik dit ook graag weten.Zal straks eens zoeken. één voorbeeld is van de hogere inkomstenbelasting na WOII, die is gelinkt aan een hogere welvaart.
Ik zie niet goed hoe een paar voorbeelden plots de enorme hoeveelheid die hier aan data rond bestaan zouden moeten weerleggen?
Ja goed, dat bedoel ik dus he. Op zijn BG's weer natuurlijk. 10k op tafel gooien, alsof het niets is. Ik vroeg je : Wat moet je doen als je NIETS hebt. 10k kun je al iets mee beginnen leveragen. Hoe leverage je een negatief bedrag?
Ook over studenten, de cijfers, tja, het is niet aan iedereen voorgelegd om succesvol (financieel) te worden. Er zullen er net zo goed een hoop zijn die moesten werken en studeren die in de eerste weken al afhaakte die ik niet kende. Maar ja, ze hebben de kans wel gehad.
Op dat laatste punt: Als je geen 10k bij mekaar kan sprokkelen dan ligt het aan jou. Oprecht. Ik heb het hier over iemand die uit een lower-class gezin kwam zonder opleiding en in een lower-class funcite werkte. En nu is het plots absurd omdat die 10k kon voorleggen.
Je leveraged geen negatief bedrag, niemand gaat je geld lenen als je je eigen finances niet eens op rij krijgt.
Begrijp me niet fout, er zullen heel zeker mensen zijn die echt door het grootste ongeluk ooit echt zonder hun schuld in de shit zitten. Maar bij 95% van de gevallen konden ze er zelf iets aan doen. Iedereen moet de kans krijgen om zichzelf omhoog te trekken, en die kansen zijn er. Niet iedereen moet miljoenen krijgen om zijn paradijs te starten zonder opofferingen te maken.