brandon
Well-known member
Zeker niet zo snel (en zo intensief) na diegene die we nu net gehad hebben.Geen zin in een 2de hittegolf eigenlijk![]()
Een (relatief) korte hittegolf ergens midden/eind augustus zou ik nog wel zien zitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet zo snel (en zo intensief) na diegene die we nu net gehad hebben.Geen zin in een 2de hittegolf eigenlijk![]()
Er is zelfs een kans dat de huidige hittegolf gewoon blijft doorlopen.Los van alle pluimen en hittekoepels.
Als complete leek eens naar de weersverwachting gekeken 14dagen (voor wat het waard is) en ik zie dat het eigenlijk gewoon blijft doorzomeren komende dagen?
Morgen t.e.m. woensdag iets minder, maar daarna gewoon 28/31/28 graden?
Idd, iedereen spreekt hier al van een volgende hittegolf, maar de huidige hittegolf kan op veel plaatsen de hele week doorgaan zolang het niet onder de 25 graden gaat.Er is zelfs een kans dat de huidige hittegolf gewoon blijft doorlopen.
Idd, iedereen spreekt hier al van een volgende hittegolf, maar de huidige hittegolf kan op veel plaatsen de hele week doorgaan zolang het niet onder de 25 graden gaat.
Naar een leuke 21 graden binnen gaan we het niet meer krijgen tem september denk ikIk vond het vandaag best nog wel pittig en broeierig warm, gelukkig niet meer die loden hitte van de afgelopen dagen. En het begint nu buiten af te koelen, dus alles even open zetten om de warmte buiten te jagen want het is binnen nog altijd 29 graden.

Komende dagen toch stevige afkoeling 's nachts. Volop gebruik van maken en de hitte uit het huis krijgen.Heb er ook geen zin meer in. Zit nu buiten, eindelijk frisse wind. Hopelijk kan ik eens goed slapen vanavond.
Someone call Bruce Willis!Als het leven zoals een Hollywoodfilm was konden we ons de vraag stellen of we de hittekoepel niet konden afbreken met een kernwapen.
spijtig genoeg gaat die het ook niet meer wetenSomeone call Bruce Willis!

Ik zag de bui al hangen. Soit. Nart schijnt volgende week terug van dit.Naar diene regen kunnen we blijkbaar fluiten!
Dat is amper 8 dagen geleden (in Ukkel). En hopelijk gebeurt dat niet. Laat het dit jaar maar eens een echte lange zomer worden. Hybride herfstzomers krijgen we al genoeg, en er is ook al een neerslagoverschot dit voorjaar en deze maand.De windmolens staan vandaag naar West, dat is lang geleden. Hopelijk kunnen de atlantische storingen het hogedrukgebied afbreken.