Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zeker niet zo snel (en zo intensief) na diegene die we nu net gehad hebben.
Een (relatief) korte hittegolf ergens midden/eind augustus zou ik nog wel zien zitten.
Los van alle pluimen en hittekoepels.
Als complete leek eens naar de weersverwachting gekeken 14dagen (voor wat het waard is) en ik zie dat het eigenlijk gewoon blijft doorzomeren komende dagen?
Morgen t.e.m. woensdag iets minder, maar daarna gewoon 28/31/28 graden?
Idd, iedereen spreekt hier al van een volgende hittegolf, maar de huidige hittegolf kan op veel plaatsen de hele week doorgaan zolang het niet onder de 25 graden gaat.
Idd, iedereen spreekt hier al van een volgende hittegolf, maar de huidige hittegolf kan op veel plaatsen de hele week doorgaan zolang het niet onder de 25 graden gaat.
Ja en dan nog. What's in a name...
Als het es ene dag 24 graden is ipv 25 doet dat weinig af aan het gevoel.
Technisch gezien is het dan geen doorlopende hittegolf maar gevoelsmatig maakt het niets uit.
Ik vond het vandaag best nog wel pittig en broeierig warm, gelukkig niet meer die loden hitte van de afgelopen dagen. En het begint nu buiten af te koelen, dus alles even open zetten om de warmte buiten te jagen want het is binnen nog altijd 29 graden.
Ik vond het vandaag best nog wel pittig en broeierig warm, gelukkig niet meer die loden hitte van de afgelopen dagen. En het begint nu buiten af te koelen, dus alles even open zetten om de warmte buiten te jagen want het is binnen nog altijd 29 graden.