Lente en Zomer 2026

Wel in deze kaart van GFS heb ik alvast geen zin

Gelukkig nog in fantasyland (maar toch weer een belachelijke berekening)

6a40fd601e42f.png

image.png.f9431697f06f840d0afb72d30caec1d4.png
 
Los van alle pluimen en hittekoepels.
Als complete leek eens naar de weersverwachting gekeken 14dagen (voor wat het waard is) en ik zie dat het eigenlijk gewoon blijft doorzomeren komende dagen?
Morgen t.e.m. woensdag iets minder, maar daarna gewoon 28/31/28 graden?
Er is zelfs een kans dat de huidige hittegolf gewoon blijft doorlopen.
 
Idd, iedereen spreekt hier al van een volgende hittegolf, maar de huidige hittegolf kan op veel plaatsen de hele week doorgaan zolang het niet onder de 25 graden gaat.

Ja en dan nog. What's in a name...
Als het es ene dag 24 graden is ipv 25 doet dat weinig af aan het gevoel.
Technisch gezien is het dan geen doorlopende hittegolf maar gevoelsmatig maakt het niets uit.
 
Terug
Bovenaan