Dewdrop Dazzle
Active member
Ik heb als kind in Burkina Faso gewoond. Daar deden de mensen een bontjas aan wanneer het 25 graden was, wat dat vinden ze daar herfstweer! Nogmaals ik ben echt blij eens deftig zomerweer te hebben maar hoop dat er geen mensen door sterven. Ik hoor voorlopig toch nog niks concreets daarover in de media.Je lacht er nu wel mee, maar na een paar weken zulke temperaturen gaat dat heel fris aanvoelen.

Niet over "ge moogt deze temperaturen niet aangenamen vinden en ge moet afzien".