Dit lijkt me op een troll; of te wel zeeeeer wereldvreemd persoon.Idd, ook hier volop appreciatie. Dit weer is de beste "behandeling" die er is. Volop genieten en buiten zijn tijdens de dag, eens geen bijna non-stop hybride herfst/zomer zoals de laatste jaren. Zalig dit. 50 jaar geleden dat zoiets nog voorgevallen is (al was dat ook niet exact hetzelfde).
Btw ik heb een airco (kwam erbij, niet voor gekozen) maar leg hem nooit aan. Gewoon raam open, 28 graden buiten, meer verkoeling is niet nodig.
Ook leuk om te zien hoeveel mensen nu nog buiten zijn na 22u op een weekdagavond begot. Eindelijk eens wat leven in de brouwerij. Veel muziek te horen en veel lachende gezichten te zien. Textbook zomergevoel. Tijdens de koude en natte eerste helft van deze maand waren de straten al (relatief) stil en dood op dat uur.
Doe dit zalige weertje ook maar tot eind augustus voor mij.
Iedereen houdt van zomer rond de 25 graden, maar dit is niet gezond. Dat dit mensen toejuichen onbegrijpelijk
Maar we zullen u eens meenemen naar een ziekenhuis/rusthuis/... en U erin laten werken, ik hoop dat je nog hetzelfde piept.
Als er hier een gebuur zijn DJ set aanzet na 23u, zal het niet lang duren vooraleer ik een belletje doe