Lente en Zomer 2026

Die denken nu echt dat alle ouders zomaar hun kinderen kunnen komen halen op het werk. Als je kan thuiswerken is dat nog een oplossing, hoewel niet altijd ideaal maar stel dat je een arbeider bent of ergens moet ter plekke zijn dan gaat dat niet zomaar.
 
Die denken nu echt dat alle ouders zomaar hun kinderen kunnen komen halen op het werk. Als je kan thuiswerken is dat nog een oplossing, hoewel niet altijd ideaal maar stel dat je een arbeider bent of ergens moet ter plekke zijn dan gaat dat niet zomaar.
Ik lees dat alsof 2/3 ouders dat beslist, niet alsof de school dichtgaat?
 
Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
 
Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
Ik vermoed dat daar wel behandelingen voor zijn, al ben ik stiekem jaloers want - doe mij maar 21 graden ofzo.
 
Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
Als het zo een heerlijk weertje is, waarom trek je dan naar de zee waar het de afgelopen dagen aanzienlijk frisser was? :unsure:
En gisteren was het ook trager beginnen opwarmen dan vandaag, wat het ook een heel andere beleving maakt.

Vergelijk gewoon de laatste 2 dagen De Haan met Leuven:
blXpat7.png


Aan de kust lijkt het mij inderdaad een aangenamer weertje :P
 
As we speak nog 21 graden aan zee. Halfweg de namiddag al beginnen afkoelen dankzij zeebries.
Rond 18u of zo bijna 8 graden verschil met weerstation 10km in het binnenland, echt zot.
Ook heerlijk geslapen de voorbije nachten (zonder airco).
 
Terug
Bovenaan