Lente en Zomer 2026

Die denken nu echt dat alle ouders zomaar hun kinderen kunnen komen halen op het werk. Als je kan thuiswerken is dat nog een oplossing, hoewel niet altijd ideaal maar stel dat je een arbeider bent of ergens moet ter plekke zijn dan gaat dat niet zomaar.
 
Die denken nu echt dat alle ouders zomaar hun kinderen kunnen komen halen op het werk. Als je kan thuiswerken is dat nog een oplossing, hoewel niet altijd ideaal maar stel dat je een arbeider bent of ergens moet ter plekke zijn dan gaat dat niet zomaar.
Ik lees dat alsof 2/3 ouders dat beslist, niet alsof de school dichtgaat?
 
Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
 
Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
Ik vermoed dat daar wel behandelingen voor zijn, al ben ik stiekem jaloers want - doe mij maar 21 graden ofzo.
 
Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
Als het zo een heerlijk weertje is, waarom trek je dan naar de zee waar het de afgelopen dagen aanzienlijk frisser was? :unsure:
En gisteren was het ook trager beginnen opwarmen dan vandaag, wat het ook een heel andere beleving maakt.

Vergelijk gewoon de laatste 2 dagen De Haan met Leuven:
blXpat7.png


Aan de kust lijkt het mij inderdaad een aangenamer weertje :P
 
As we speak nog 21 graden aan zee. Halfweg de namiddag al beginnen afkoelen dankzij zeebries.
Rond 18u of zo bijna 8 graden verschil met weerstation 10km in het binnenland, echt zot.
Ook heerlijk geslapen de voorbije nachten (zonder airco).
 
Idd, ook hier volop appreciatie. Dit weer is de beste "behandeling" die er is. Volop genieten en buiten zijn tijdens de dag, eens geen bijna non-stop hybride herfst/zomer zoals de laatste jaren. Zalig dit. 50 jaar geleden dat zoiets nog voorgevallen is (al was dat ook niet exact hetzelfde).

Btw ik heb een airco (kwam erbij, niet voor gekozen) maar leg hem nooit aan. Gewoon raam open, 28 graden buiten, meer verkoeling is niet nodig.

Ook leuk om te zien hoeveel mensen nu nog buiten zijn na 22u op een weekdagavond begot. Eindelijk eens wat leven in de brouwerij. Veel muziek te horen en veel lachende gezichten te zien. Textbook zomergevoel. Tijdens de koude en natte eerste helft van deze maand waren de straten al (relatief) stil en dood op dat uur.

Doe dit zalige weertje ook maar tot eind augustus voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan