Thuiswerk toch?De Whatsappgroep van de school is ontploft. Ziet ernaar uit dat 2/3de van de klas morgen en vrijdagmiddag wordt opgehaald. En subtiel zeggen sommige ouders dat ze met twee moeten werken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thuiswerk toch?De Whatsappgroep van de school is ontploft. Ziet ernaar uit dat 2/3de van de klas morgen en vrijdagmiddag wordt opgehaald. En subtiel zeggen sommige ouders dat ze met twee moeten werken.
Een tienjarige kan een halve dag thuis laten lummelen terwijl je werkt, probeer dat eens met een vijfjarige?Thuiswerk toch?
Ik lees dat alsof 2/3 ouders dat beslist, niet alsof de school dichtgaat?Die denken nu echt dat alle ouders zomaar hun kinderen kunnen komen halen op het werk. Als je kan thuiswerken is dat nog een oplossing, hoewel niet altijd ideaal maar stel dat je een arbeider bent of ergens moet ter plekke zijn dan gaat dat niet zomaar.
Jij bent duidelijk geen Team Kwakkelzomer.Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
Ik ga voor het midden. 2 dagen met een 7-jarige.Een tienjarige kan een halve dag thuis laten lummelen terwijl je werkt, probeer dat eens met een vijfjarige?
Ik vermoed dat daar wel behandelingen voor zijn, al ben ik stiekem jaloers want - doe mij maar 21 graden ofzo.Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.
Op te lossen met een verhuis naar Scandinavië.Ik vermoed dat daar wel behandelingen voor zijn, al ben ik stiekem jaloers want - doe mij maar 21 graden ofzo.
Als ik geen katten had (en genoeg geld) zou ik overwegen om de zomer in Longyearbyen door te brengen. 9 graden momenteelOp te lossen met een verhuis naar Scandinavië.
.Als het zo een heerlijk weertje is, waarom trek je dan naar de zee waar het de afgelopen dagen aanzienlijk frisser was?Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zon en warmte. Het doet me denken aan een vakantie in Spanje. Gisteren naar de zee geweest en 2 keer in de zee kunnen zwemmen. Genieten! Het mag voor mij zo zijn tot eind augustus.

As we speak nog 21 graden aan zee. Halfweg de namiddag al beginnen afkoelen dankzij zeebries.
Ook heerlijk geslapen de voorbije nachten (zonder airco).

Behandelingen? Hoezo?Ik vermoed dat daar wel behandelingen voor zijn, al ben ik stiekem jaloers want - doe mij maar 21 graden ofzo.