KBE
Well-known member
Deze ochtend een berichtje van de directie, je mag je kind thuis laten.
Betaal genoeg aan schoolfacturen en gemeente belastingen ( is een gemeente school )
Zorg dan dat er verkoeling is.
Nu zie ik ze elke keer met hun ventilator over straat lopen.
Lees ik dan nog net, dat kinderen op de bus uren zitten zonder airco.
Betaal genoeg aan schoolfacturen en gemeente belastingen ( is een gemeente school )
Zorg dan dat er verkoeling is.
Nu zie ik ze elke keer met hun ventilator over straat lopen.
Lees ik dan nog net, dat kinderen op de bus uren zitten zonder airco.
