Sneeuwstorm
Well-known member
's Morgens ZW en 's avonds NO-wind dat zou ideaal zijn op werkdagen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terwijl de modellen tot eergisteren de minder warme lucht op donderdag liet komen is dat nu uitgesteld naar zaterdag (als het tegen dan ook niet wordt opgeschoven). Ik vermoed dat van het onweer en neerslag ook nog weinig in huis zal komen.
Hopelijk volgende week ook geen regen, want dan hebben we terug de hele week werk.Terwijl de modellen tot eergisteren de minder warme lucht op donderdag liet komen is dat nu uitgesteld naar zaterdag (als het tegen dan ook niet wordt opgeschoven). Ik vermoed dat van het onweer en neerslag ook nog weinig in huis zal komen.
Ik begrijp niet goed dat je dezer dagen vaak leest over die "hete" dagen? Als 27 of 28 graden al bloedheet is, ok.
Ja, het plakt. En ja de zon brandt (eigenschap van de zon) maar in huis is het prima te doen. Gisteren om 6u opgestaan en het was buiten een goeie 16 graden. Donderdag hadden we nog een dag van 21 graden.
Meer dan tijd genoeg om het huis relatief koel te houden.
Dat speelt zeer zeker mee. Gemiddeld gezien wordt het dichter bij de zee bijvoorbeeld niet zo extreem qua temperaturen, terwijl het in pakweg de Kempen veel sneller opwarmt. Dat briesje dat je vaak voelt als je dichter bij de zee komt heb je ook niet in het binnenland. Hier bij mij was het vandaag weer 28 graden en volledig windstil, bijvoorbeeld.Ik vermoed dat er wat regioverschillen moeten meespelen?
De voorbije dagen in Oost-en West-Vlaanderen nooit een plakkerig gevoel gehad en de temperatuur in huis is gewoon aangenaam.
Ik hoorde op het nieuws dat de eerste dagen van Pukkelpop broeierig waren, maar dat was bij ons (langs de andere kant van het land) toch niet het geval.
Gewoon mooi en aangenaam weer.
| Datum | Oostende | Mechelen |
|---|---|---|
| 22/08 | 22 graden | 26 graden |
| 23/08 | 22 graden | 27 graden |
| 24/08 | 26 graden | 28 graden |
| 25/08 | 21 graden | 25 graden |
| 26/08 | 19 graden | 21 graden |

Ik vermoed dat er wat regioverschillen moeten meespelen?
De voorbije dagen in Oost-en West-Vlaanderen nooit een plakkerig gevoel gehad en de temperatuur in huis is gewoon aangenaam.
Ik hoorde op het nieuws dat de eerste dagen van Pukkelpop broeierig waren, maar dat was bij ons (langs de andere kant van het land) toch niet het geval.
Gewoon mooi en aangenaam weer.
Hier geen airco, maar het raam aan de noordzijde staat praktisch dag en nacht open.In ons slaapkamer was het daarnet toen ik kwam slapen 26°. Raam aan de noordzijde en de hele dag dicht. (Ondertussen 20° dankzij de airco).
Het is dan ook een thread over het weer... Het kan hier toch moeilijk over de beurs gaan? En voor diepgaandere discussies is er de klimaatthread.Precies een bende gepensioneerden hier over dat weer ... te fris, te warm ...

Terwijl de modellen tot eergisteren de minder warme lucht op donderdag liet komen is dat nu uitgesteld naar zaterdag (als het tegen dan ook niet wordt opgeschoven). Ik vermoed dat van het onweer en neerslag ook nog weinig in huis zal komen.
Trouwfeest volgende week zaterdag dus laat maar komenDe laatste run laat ondertussen iets anders zien voor eind volgende week.
![]()