Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, blijkbaar was het toch vrij intens in Parijs.kuch kuch
situatie is lichtjes veranderd
![]()

Regio Brussel/Leuven lijkt de regio die vandaag verreweg het meeste regen krijgt. Indien ik de buienradar bekijk gaan die een 10-20 mm krijgen deze voormiddag.Alle buien van de afgelopen dagen hebben regio Brussel en omstreken tot nu toe goed ontweken.
Oftewel over West/Oost-Vlaanderen, oftewel over Limburg of Antwerpen, maar hier letterlijk nog steeds geen druppel gezien.
Dat grote regengebied dat daar nu ligt, lijkt wel serieus in te zakken. Ik vrees dat dat gaat tegenvallen qua hoeveelheid (eerder richting de 5mm), maar ik ontvang elke druppel met open armen.Regio Brussel/Leuven lijkt de regio die vandaag verreweg het meeste regen krijgt. Indien ik de buienradar bekijk gaan die een 10-20 mm krijgen deze voormiddag.
En ik heb voor heel 't land de indruk dat het ook in de namiddag nog wat gaat regenen. En maandag zou nu ook een flink natte dag kunnen worden
en ik die dacht dat een opening altijd nat wasEn wij zitten hier natuurlijk in die opening tussen de 2 grote buien, waar er niks valt.