Verklaar u nader.niet zeker he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verklaar u nader.niet zeker he
Als ge nu de helft van de tijd uw reservesleutels gebruiktVerklaar u nader.
Niet gezeverd hierover heb ik als 8-jarige een heftige discussie gehad met klasgenootjes op de bus terug van het stedelijk zwembad. Het was duidelijk vanTTool vond ik.
Ja zag het onlangs op tiktok
Ik kwam ook op die manier tot de ontdekking dat ik een vergiet heel mijn leven verkeerd gebruik en nog meer van die random shit![]()
Niet gezeverd hierover heb ik als 8-jarige een heftige discussie gehad met klasgenootjes op de bus terug van het stedelijk zwembad. Het was duidelijk vanTTool vond ik.
Ik leer vandaag: dat er veel mensen letten op de merken van bussen...Waw. Bijna 32 jaar en nu leren dat het Van Hool is /doublefacepalm

I agree als dat gaat om "feiten" die ge moet aangeleerd krijgen. 90% van deze thread zijn misverstanden of dingen die komen omdat mensen niet met de volle aandacht naar iets kijken.Relevante xkcd:
![]()
.Het is inderdaad zot. Bijna iedereen kent de naam 'Philips' voor een kruisschroef, maar quasi niemand heeft al van Pozidriv gehoord, terwijl die vandaag de dag veel meer voorkomt. Dus tip voor iedereen: als er schuine streepjes op je schroefkop staan, gebruik dan de bit waar 'PZ' op staat. Je hebt verschillende groottes, PZ2 is veruit de meest voorkomende. Pozidriv gaat veel minder makkelijk uit je schroefkop springen.Pas een jaar of zes geleden er achter gekomen dat er twee types kruisschoeven bestaan.
Snapte toen ook meteen waarom ik zoveel bits kapotdraaide al die keren dat ik de schroefmachine van m'n zwager leende...
mijn vrouw rijdt meeste met de auto en we hebben elk onze eigen sleutel.Verklaar u nader.
Ge kunt dus zeggen dat ze dit pas laat ontdekt hebben?Ik ga hier wat mierenneuken, maar veel van de zaken die jullie opsommen (vooral op latere paginas) horen eigenlijk thuis in het "weetjes" topic, niet hier.
Dan ben ik toch niet de enige alleen heeft bij geduurd tot ik 30 was eer ik de H erin zagNiet gezeverd hierover heb ik als 8-jarige een heftige discussie gehad met klasgenootjes op de bus terug van het stedelijk zwembad. Het was duidelijk vanTTool vond ik.
gij krijgt een badge met `orakel van BG`: als we over iets niet zeker zijn, roepen ze u aan. ge gaat wel uw prijszetting van offergaves moeten meedelen.Ik wist alles al van dit topic dus ik heb gewonnen denk ik.