Late ontdekkingen in het leven?

Relevante xkcd:

ten_thousand.png

Ja zag het onlangs op tiktok:laugh:
Ik kwam ook op die manier tot de ontdekking dat ik een vergiet heel mijn leven verkeerd gebruik en nog meer van die random shit :laugh:

Iedereen weet toch dat dit :

de enigste juiste wijze is om een vergiet correct te gebruiken.

Niet gezeverd hierover heb ik als 8-jarige een heftige discussie gehad met klasgenootjes op de bus terug van het stedelijk zwembad. Het was duidelijk vanTTool vond ik.

Waw. Bijna 32 jaar en nu leren dat het Van Hool is /doublefacepalm
Ik leer vandaag: dat er veel mensen letten op de merken van bussen...
Hier kwam dat door de fabriek, maar ik wist als kind niet dat ze daar bussen maken ze :p

Het logo is gewoon slecht getekend, maar ze zijn er toch maar rijk mee geworden :D

Echt gasten wtf lees ik hier allemaal in dit topic :help:

Ik had er vroeger een bij mij op kot zitten die kwam er rond haar 20ste achter dat rijst geen verkapte spaghetti was. :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Dat kind hadden ze vermoedelijk wel ergens onder een ei uitgebroed.

Wij hadden op kot iemand die nooit seks had, omdat zijn vriendin altijd vodden had toen ze langs kwam... 1 keer per week. Die hebben we toch ook wat moeten bijleren :unsure:

Relevante xkcd:

ten_thousand.png
I agree als dat gaat om "feiten" die ge moet aangeleerd krijgen. 90% van deze thread zijn misverstanden of dingen die komen omdat mensen niet met de volle aandacht naar iets kijken.

In elk geval: beide zijn grappig 🤷‍♂️.

Pas een jaar of zes geleden er achter gekomen dat er twee types kruisschoeven bestaan.
Snapte toen ook meteen waarom ik zoveel bits kapotdraaide al die keren dat ik de schroefmachine van m'n zwager leende...
Het is inderdaad zot. Bijna iedereen kent de naam 'Philips' voor een kruisschroef, maar quasi niemand heeft al van Pozidriv gehoord, terwijl die vandaag de dag veel meer voorkomt. Dus tip voor iedereen: als er schuine streepjes op je schroefkop staan, gebruik dan de bit waar 'PZ' op staat. Je hebt verschillende groottes, PZ2 is veruit de meest voorkomende. Pozidriv gaat veel minder makkelijk uit je schroefkop springen.
Misschien is dit binnenkort achterhaald omdat stervormige torx-schroeven nu volop ingeburgerd raken, maar blijft toch handig voor demontage van ouwe ikeameubels en dergelijke.

phillips-pozidriv.jpg

Dat het LG logo een gezicht voorstelt:

23-LG1.e80b44b0.jpg

Dat de streepjes in het Cisco logo de Golden Gate Bridge voorstellen:

1280px-Cisco_logo_blue_2016.svg.83a61faf.png

Dat de appel van Apple verwijst naar de appel uit Adam en Eva waarvan Eva een hap heeft genomen:

40-Apple1.9b58833d.jpg

Als ge veel moet vegen op toilet, kunde ies op uw wc papier spukken en dan hebde een vochtig doekske waarmee het sneller proper is.
Beste wel ies dubbel vouwen eerst, want als da vochtig is zitte er sneller door...

Ik ga hier wat mierenneuken, maar veel van de zaken die jullie opsommen (vooral op latere paginas) horen eigenlijk thuis in het "weetjes" topic, niet hier :eviltongue:.

Niet gezeverd hierover heb ik als 8-jarige een heftige discussie gehad met klasgenootjes op de bus terug van het stedelijk zwembad. Het was duidelijk vanTTool vond ik.
Dan ben ik toch niet de enige alleen heeft bij geduurd tot ik 30 was eer ik de H erin zag

Terug
Bovenaan