En het logo van Toyota is gewoon een combinatie van alle letters!recent geleerd: Dat er een C in het logo van Carrefour staat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het logo van Toyota is gewoon een combinatie van alle letters!recent geleerd: Dat er een C in het logo van Carrefour staat.
Jaja het is goed wijsneuspara (tegen) plu (regen)
pare (tegen) sol (zon)
![]()

Was t op zn minst een knappe blonde?Jaja het is goed wijsneus![]()
para (tegen) plu (regen)
pare (tegen) sol (zon)
![]()
Had ongeveer hetzelfde met Ninove.Het is bij mij al een tijdje geleden, maar het was echt een wtf moment. Ik heb pas in het middelbaar doorgehad dat Limburg vanboven lag en niet vanonder. Al die tijd dacht ik dat het W-VL, O-VL en Antwerpen was
Aaaaa-mai nog niet. Al is blond wel echt m'n ding niet, maar die mag er gerust zijn.Was t op zn minst een knappe blonde?

Echt? Mij klinkt dat eerder westvlaams.Had ongeveer hetzelfde met Ninove.
Dacht altijd dat het lag in Limburg. Bleek het Oost-Vlaanderen te zijn. Klinkt me zo Limburgs nochtans.
'In een klein stationnetje' en 'Kabouter Pinnemuts' zijn ook hetzelfde van melodie.Dat 'Altijd is Kortjakje ziek' en het alfabetlied eigenlijk hetzelfde liedje zijn. Alsook Twinkle-twinkle-little star. Is een melodietje van mozart.

Dat is eentje die me ook recent is opgevallen.Dat 'Altijd is Kortjakje ziek' en het alfabetlied eigenlijk hetzelfde liedje zijn. Alsook Twinkle-twinkle-little star. Is een melodietje van mozart.
Op een grote paddenstoel en in een klein stationnetje zijn bvb ook gewoon dezelfde melodie.Dan moet uw hoofd echt op ontploffen staan wanneer je de vraag krijgt waar nederhasselt ligt.Had ongeveer hetzelfde met Ninove.
Dacht altijd dat het lag in Limburg. Bleek het Oost-Vlaanderen te zijn. Klinkt me zo Limburgs nochtans.

Zal deels te maken hebben met voetballer Wesley Sonck. Geboren in Ninove. Was er fan van tijdens zijn periode in Genk.Echt? Mij klinkt dat eerder westvlaams.