Late ontdekkingen in het leven?

recent geleerd: Dat er een C in het logo van Carrefour staat.
En het logo van Toyota is gewoon een combinatie van alle letters!
4d99b5681ea1cb0655b1e9ebb8734495.jpg
 
Op ons elektrisch kookvuur, wanneer ik stopte met koken deed ik eerst via de touchscreen de intensiteit van 9 (of op welk cijfer het ook stond) naar 0 en zette daarna de kookplaat uit. Maar onlangs ontdekt dat je gewoon de kookplaat uit kan zetten, je hoeft niet eerst de vuren op 0 te zetten.

Ter mijner verdediging: het naar 0 zetten is wsl meer gelinkt aan een lichte vorm van OCD die ik heb + mijn vrouw doet het meeste van het koken
 
Het is bij mij al een tijdje geleden, maar het was echt een wtf moment. Ik heb pas in het middelbaar doorgehad dat Limburg vanboven lag en niet vanonder. Al die tijd dacht ik dat het W-VL, O-VL en Antwerpen was
Had ongeveer hetzelfde met Ninove.
Dacht altijd dat het lag in Limburg. Bleek het Oost-Vlaanderen te zijn. Klinkt me zo Limburgs nochtans.
 
Dat 'Altijd is Kortjakje ziek' en het alfabetlied eigenlijk hetzelfde liedje zijn. Alsook Twinkle-twinkle-little star. Is een melodietje van mozart.
Ook: Dat het logo van Carrefour een ruit is met de letter C erin. Ik dacht altijd dat dat gewoon twee abstracte figuurtjes waren.

carrefour-squarelogo-1455104644259.png
 
Laatst bewerkt:
Dat 'Altijd is Kortjakje ziek' en het alfabetlied eigenlijk hetzelfde liedje zijn. Alsook Twinkle-twinkle-little star. Is een melodietje van mozart.
Dat is eentje die me ook recent is opgevallen.

Die playlist lijkt vaak maar uit 3 melodietjes te bestaan :D Op een grote paddenstoel en in een klein stationnetje zijn bvb ook gewoon dezelfde melodie.
 
Terug
Bovenaan