Late ontdekkingen in het leven?

Lang niet geweten wat deze dingen langs de weg waren...
Altijd gedacht dat dat een intern communicatiesysteem was voor diegenen die wegenwerken deden, etc...

260px-Praatpaal_Aire_de_Polleur_west_%282%29.jpg
 
Lang niet geweten wat deze dingen langs de weg waren...
Altijd gedacht dat dat een intern communicatiesysteem was voor diegenen die wegenwerken deden, etc...

260px-Praatpaal_Aire_de_Polleur_west_%282%29.jpg


Hoe oud zijt ge en hoe oud waart ge toen ge dat ontdekte? Want voor "onze" generatie lijkt me dat toch echt wel een gekend iets.
 
Hoe oud zijt ge en hoe oud waart ge toen ge dat ontdekte? Want voor "onze" generatie lijkt me dat toch echt wel een gekend iets.
Haha, wel, laat ik zeggen dat ik het pre-GSM-tijdperk wel gekend heb.
Maar die praatpalen, daar stond ik nooit bij stil wat dat eigenlijk waren.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niemand ken die daar eigenlijk ooit gebruik van gemaakt heeft...

Goed dat het bestond, zekers?
 
Haha, wel, laat ik zeggen dat ik het pre-GSM-tijdperk wel gekend heb.
Maar die praatpalen, daar stond ik nooit bij stil wat dat eigenlijk waren.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niemand ken die daar eigenlijk ooit gebruik van gemaakt heeft...

Goed dat het bestond, zekers?
Mijn pa heeft het ooit gebruikt nadat hij midden in de nacht benzine had getankt ipv diesel onderweg naar Spanje. Een van de meer geanimeerde gezinsvakanties.
 
694



In Wevelgem staan sinds woensdag opnieuw praatpalen. Niet om in contact te komen met de hulpdiensten na autopech, wel om een oppeppend geluidsfragment te horen. Onder andere presentator Ruben Van Gucht en influencer Elodie Gabias spraken boodschappen in. “Praten is belangrijk, dat willen we aan iedereen meegeven”, vertelt schepen van Jeugd Bas Surmont (CD&V).
 
Qua zij-aanzicht lijkt die ene linksonder wat op Jan Peumans.
Als die stem te horen is, dan ga ik wel eens gaan luisteren, hoor! 🤭
 
Haha, wel, laat ik zeggen dat ik het pre-GSM-tijdperk wel gekend heb.
Maar die praatpalen, daar stond ik nooit bij stil wat dat eigenlijk waren.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niemand ken die daar eigenlijk ooit gebruik van gemaakt heeft...

Goed dat het bestond, zekers?
Weet ge hoe dat ge hiermee moet een nummer vormen? 😀

746rotaryivo.jpg
 
Terug
Bovenaan