Als je mij wilt excuseren, ik ga even een USB-stick insteken zonder dongle van 20 euro.Same bro, al da plebs volk hier met hun windows toetsenbord
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je mij wilt excuseren, ik ga even een USB-stick insteken zonder dongle van 20 euro.Same bro, al da plebs volk hier met hun windows toetsenbord
Da's kleingeld voor de eliteAls je mij wilt excuseren, ik ga even een USB-stick insteken zonder dongle van 20 euro.

Als je mij wilt excuseren, ik ga even een USB-stick insteken zonder dongle van 20 euro.
Da's kleingeld voor de elite![]()

Ja ma die dino's hebben net floppy ingeruild voor usb. 't Zou teveel ineens zijnEen USB stick ('flash drive' eigenlijk) is zo passé, zwier dat toch gewoon in de cloud![]()
Heb vanmiddag ookDit weekend heb ik geleerd dat terras en tent blijkbaar synoniemen zijn; wist ik niet
(niet te serieus nemen)
Ook met een terras on uw broek gezeten?Dit weekend heb ik geleerd dat terras en tent blijkbaar synoniemen zijn; wist ik niet
(niet te serieus nemen)

och gij hebt nog ene met tegels, zou ouderwets. Hier de laatste jaren polierbeton, gaat zoveel sneller.Op een festival neem ik ook altijd een terras mee. Duurt wel lang met die tegels te plaatsen etc
Ik heb dit nog niet ontdekt precies.De 'Octopath' in Octopath Traveler verwijst niet enkel naar de acht verschillende routes maar verwijst ook naar de acht hoofdpersonage's
Ophilia
Cyrus
Tressa
Olberic
Primrose
Alfyn
Therion
H'aanit
Allez dan...
Wait what?TIL dat als er een flamingo in een voortuin staat of op een camping voor een tent dat dat een swingerskoppel is.
amai, ge zult da maar niet weten en gewoon een slechte smaak hebben... surprise!TIL dat als er een flamingo in een voortuin staat of op een camping voor een tent dat dat een swingerskoppel is.
Ja, hoorde dat net op tv, en ben es gaan googelen. Ik weet hier in de gemeente toch wel een aantal woningen waar zo een beest tussen de bloemen staat.Wait what?

Ge zult maar in uw tuintje aan het graven zijn en... surprise buttsexamai, ge zult da maar niet weten en gewoon een slechte smaak hebben... surprise!
Internationaal blijkbaarIs dat een mondiaal teken of enkel in Belgie? En wat met the pink flamingos in games?
Chance, hier staat er net penguin, dat moet toch wat het tegenovergestelde zijn?Ge zult maar in uw tuintje aan het graven zijn en... surprise buttsex

staat ne pinguin niet bekend om zijn homosexuele neigingen?Chance, hier staat er net penguin, dat moet toch wat het tegenovergestelde zijn?![]()