Last.fm

EDIT: gaat blijkbaar wel via een gebruiker die er is geweest. (Via bands zelf dan weer niet, ook enkel opkomende events.
:crazy:
) Ik ken nu zo'n gebruiker, dus het is opgelost.

Je kunt blijkbaar geen verlopen events meer zien op last.fm, (en ze dus niet toevoegen aan je events 😟)? Vreemd... en gewoon dikke BS.

image.png

EDIT: handmatig toevoegen gaat blijkbaar wel nog, maar ik bedoel... Die website loopt echt hopeloos achter imo.

Laatst bewerkt:
"0 scrobbles so far this week" 🤨
Is lastfm weer kapot?

EDIT: nu 1. Ofwel begint die wekelijks pas opnieuw te tellen vanaf vandaag... Toch vreemd.

Nieuw speelgoed, best cool. Je kan zien hoe je scrobbles voor je artiesten opgebouwd zijn doorheen de jaren. Zot om te zien dat bepaalde artiesten met belachelijk veel gespeelde nummers in één trek recht naar boven schoten om dan amper beluisterd te worden (65daysofstatic, Nine Inch Nails, Mars Volta). Anderzijds artiesten als Low, Broadcast, Radiohead en Kendrick Lamar die doorheen de jaren geleidelijk blijven stijgen.

Nieuw speelgoed, best cool. Je kan zien hoe je scrobbles voor je artiesten opgebouwd zijn doorheen de jaren. Zot om te zien dat bepaalde artiesten met belachelijk veel gespeelde nummers in één trek recht naar boven schoten om dan amper beluisterd te worden (65daysofstatic, Nine Inch Nails, Mars Volta). Anderzijds artiesten als Low, Broadcast, Radiohead en Kendrick Lamar die doorheen de jaren geleidelijk blijven stijgen.
Heerlijk om Arctic Monkeys te zien flatlinen. :love:

Omdat je binnen Tidal niet kunt syncen met Last.FM heb ik voor mijn smartphone scrobbles de 'Pano Scrobbler for LastFM' gedownload.

Werkt niet alleen perfect (ook met andere muziek/audioplatformen), maar ook gewoon een heel erg fijne app.

Terug
Bovenaan