Last.fm


Ook al 16 jaar Scrobbler :love:
Your compatibility with Spectre_Chavez is Medium.

You both listen to Charlotte de Witte, Amelie Lens and Planetary Assault …
 
Screenshot_20230315_163250_Chrome.jpg


:unsure:
 
Dat is een andere Deckard. Mijn account is ondertussen al een tijd gedeletet.
 
Exact een jaar aan het scrobblen, en the numbers are in. Minus een weekje ergens in februari waar ik niet had gemerkt dat de scrobbles niet werkten.

Aantal scrobbles: 32.636
Aantal verschillende artiesten: 7719
Aantal verschillende albums: 11.526
Aantal verschillende tracks: 15.366

Half jaartje verder, en al deze cijfers zijn quasi verdubbeld :unsure:

De laatste tijd stopt hij wel vaak met scrobblen, enig idee wat daaraan te doen is? Vaak merk ik het te laat en ben ik een heleboel scrobbles kwijt (first world problems, I know).
 
Ik wou Last.FM een kans geven maar hij heeft precies moeilijkheden met sommige manieren van luisteren ?

Ik heb mijn Spotify op mijn gsm en desktop staan, via mijn desktop sluit ik hem via bluetooth aan op mijn speakers in de woonkamer en die heeft hij nu een volledige voormiddag niet meegepakt ....

Nu luister ik op mijn pc zonder de bluetooth aansluiting naar de woonkamer en nu scrobbled hij wel...

Maakt het een beetje nutteloos voor me.
 
Half jaartje verder, en al deze cijfers zijn quasi verdubbeld :unsure:

De laatste tijd stopt hij wel vaak met scrobblen, enig idee wat daaraan te doen is? Vaak merk ik het te laat en ben ik een heleboel scrobbles kwijt (first world problems, I know).
Ben je die kwijt? Bij mij stopt hij ook vaak maar als ik de verbinding herstel en verder luister komen die gemiste scrobbles er gewoon bij.
 
Ik ben begonnen met mijn volledige Spotify history te importen. Die gaat terug van in september 2017 verder naar voor kan ik helaas niet want dan opereerde ik niet legaal.

Aangezien je maar 3K songs mag importen zal ik pas tegen eind juli klaar zijn maar ben eens benieuwd.

Zo zie ik nu dat ik eind September vooral Arctic Monkeys en The Strokes beluisterde.
 
Terug
Bovenaan