Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pft, amateur. Ik kom aan 834 blijkbaarDid you know?
You listened to 219 tracks with the word 'love' in the title in 2023. How romantic
![]()

)? Vreemd... en gewoon dikke BS.
Voor zover ik kan zien, doet die het hier wel."0 scrobbles so far this week"
Is lastfm weer kapot?
EDIT: nu 1. Ofwel begint die wekelijks pas opnieuw te tellen vanaf vandaag... Toch vreemd.
De scrobbler zelf werkt idd. Het gaat mij hierom:
Kun je even de link daarvoor delen? Heb enkel dit dan:De scrobbler zelf werkt idd. Het gaat mij hierom:
![]()
Terwijl ik er toch echt wel veel meer heb dan dat...
Gewoon in je overview (profielpagina), aan de rechterkant...
I see.Gewoon in je overview (profielpagina), aan de rechterkant...
Die begint iedere vrijdag terug vanaf 0 ja. Omdat vrijdag ook albumrelease dag is wrs."0 scrobbles so far this week"
Is lastfm weer kapot?
EDIT: nu 1. Ofwel begint die wekelijks pas opnieuw te tellen vanaf vandaag... Toch vreemd.
Heerlijk om Arctic Monkeys te zien flatlinen.![]()
Login | Last.fm
The world's largest online music service. Listen online, find out more about your favourite artists, and get music recommendations, only at Last.fmwww.last.fm
Nieuw speelgoed, best cool. Je kan zien hoe je scrobbles voor je artiesten opgebouwd zijn doorheen de jaren. Zot om te zien dat bepaalde artiesten met belachelijk veel gespeelde nummers in één trek recht naar boven schoten om dan amper beluisterd te worden (65daysofstatic, Nine Inch Nails, Mars Volta). Anderzijds artiesten als Low, Broadcast, Radiohead en Kendrick Lamar die doorheen de jaren geleidelijk blijven stijgen.