Waarom niet?Volgende week vrijdag staat de Relex Smile behandeling gepland.
Ja, ik heb stress. Vooral omdat de odds niet in my favor zijn.
Veel succes volgende week alleszins!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet?Volgende week vrijdag staat de Relex Smile behandeling gepland.
Ja, ik heb stress. Vooral omdat de odds niet in my favor zijn.
De vrees voor progressieve myopie zit er nog steeds in. Die trend zet zich al voort van kleins af aan. Nu 2 jaar 'stabiel', alé, beide ogen zijn in de afgelopen 2 jaar 0.25 achteruit gegaan. Maar ik ben er 34 en ik kan evengoed wachten tot m'n 50ste tot alles stabiliseert. Moet ik binnen x-aantal jaar weer een bril dragen, zal het ook wel een aangenamere bril zijn. Nu heb ik -6 aan beide ogen.Waarom niet?
Veel succes volgende week alleszins!
Welke sterkte had je? Type behandeling? Waar gedaan?Ik heb het gedaan in 2015 en was mn beste investering ooit. Veel succes alvast
Ik hoop dat ik ook een succesverhaal kan navertellen.Ik had -1.75 links & -2.5 rechts. Ik heb dat gedaan in het Sint Pietersziekenhuis in Leuven. Hoornvliesje opengesneden dan laser (10 seconden naar een oranje knipperlicht kijken). De hele procedure duurt 10 a 15min per oog. Is vooral wimpers afplakken enzo. Laseren zelf is dus 15 seconden.
Die dag zelf ogen zoveel mogelijk dichtgehouden, namiddagdutje gedaan. Dag erna kon ik al met de auto rijden. Een maand lang erna druppeltjes (en niet zwemmen). Sindsdien zet ik wel als er zon is standaard zonnebril op. Maar nooit (gewone) brillen en lenzen, wat een zaligheid.

Ik hoop dat ik ook een succesverhaal kan navertellen.
Merci om te delen!![]()

Haha.Ik heb 2 jaar geleden ook mijn ogen laten laseren met de LASIK techniek in het AZ Monica. Tijdens de ingreep is mijn hoornvlies beschadigd geraakt waardoor ze mij direct naar het UZ heb gedaan voor een spoedoperatie. Ik merkte hier totaal niks van omdat mijn ogen nog verdoofd waren. Ze hebben mij dan onder narcose gedaan en geopereerd. Als gevolg kunnen ze dit oog niet meer laseren en zit ik nu met één goed oog en één slecht oog. Nadien ook nog ettelijke maanden met een ooglapje moeten rondlopen omdat ik er absoluut niet in mocht wrijven.
Just kidding. Perfect verlopen idem aan Wilto zijn verhaal. Enkel wat langer moeten druppelen omdat ogen best een hele tijd (een maand of 3) droog aanvoelden. Inderdaad top investering.
Ik ben net terug een bril beginnen dragen, 12 jaar geleden gelaserd. Nu -1.00 links, -0.25 rechts en een klein leescorrectie.Haha.
De operatie zelf heb ik weinig schrik van. Ik heb een hemelse schrik om volgende maand te moeten vaststellen dat ik wegens slecht nachtzicht (grote pupillen) niet meer met de wagen kan rijden of dat ik binnen 2 jaar terug moet beginnen rondkijken om een bril te dragen.
0.25 beide ogen achteruit op 2 jaar, volgens oogarts verwaarloosbaar + aan 34 jaar denkt zij niet dat ze nog eens naar -3 zullen gaan ofzo. Hopelijk heeft ze gelijk.
Ik moet vertrouwen hebben in de arts, I know. Maar dat is moeilijk voor mij.
Ik ben net terug een bril beginnen dragen, 12 jaar geleden gelaserd. Nu -1.00 links, -0.25 rechts en een klein leescorrectie.
Hier in 2012 ogen laten laseren. Sinds vorig jaar terug een bril aan.
ben nu ook 40+ en kan eigenljk nog perfect functioneren zonder bril. Ik krijg alleen hoofdpijn als ik vermoeid begin te raken.Lenzen en een bril (een schone bril zonder dikke glazen) binnen 10 jaar kan ik mee leven. Tegen dan ben ik 44 jaar.
Voor iedereen verschilt dat hier, maar ik heb mijn ogen in 2007 laten laseren en zie ondertussen nog steeds perfect.Haha.
De operatie zelf heb ik weinig schrik van. Ik heb een hemelse schrik om volgende maand te moeten vaststellen dat ik wegens slecht nachtzicht (grote pupillen) niet meer met de wagen kan rijden of dat ik binnen 2 jaar terug moet beginnen rondkijken om een bril te dragen.
0.25 beide ogen achteruit op 2 jaar, volgens oogarts verwaarloosbaar + aan 34 jaar denkt zij niet dat ze nog eens naar -3 zullen gaan ofzo. Hopelijk heeft ze gelijk.
Ik moet vertrouwen hebben in de arts, I know. Maar dat is moeilijk voor mij.
Dank u!Voor iedereen verschilt dat hier, maar ik heb mijn ogen in 2007 laten laseren en zie ondertussen nog steeds perfect.
Succes ermee, maar komt wel goed.