Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke behandeling?Iemand een idee hoeveel dit ongeveer in België zou kosten dan?
Welke behandeling?
Femto LASIK kwam bij mij op een 1500-1600 per oog.LASIK of SMILE. Eens rondgekeken op de website van het UZ Leuven en die zeggen iets van een 1650 en 2000 per oog.
Veel succes!Morgenvroeg is het tijd voor mijn procedure. LASIK is niet mogelijk wegens te dun hoornvlies maar PRK kunnen ze wel doen.
4 tot 7 dagen geen scherm gebruiken zal wel moeilijk worden.Jammer om ook niet te kunnen zwemmen voor 4 weken.
Ben benieuwd alleszins!

Merci!Veel succes!
En kom dan binnen een goede week eens uw bevinden posten![]()

Hoe is het nu momenteel? perfect zicht nu?Merci!
De PRK procedure verliep allemaal vlot.
Best raar de sensatie dat ze met een mes in je hoornvlies snijden en de laag weghalen. Het klinkt wel eng om dat zo te lezen maar het is gelukkig allemaal rap voorbij en pijnloos.
Even een 30tal seconden volhouden en dan de chirurg een paar seconden horen aftellen tot de laser zijn ding doet en de beschermende contactlens op je oog plaatsen en klaar.
In de taxi naar huis was de verdoving dan wel snel uitgewerkt dus maar meteen een pijnstiller genomen en zoveel mogelijk gerust en de ogen dicht gehouden.
Deze eerste week heb ik 3 soorten oogdruppels die er allemaal 6x per dag in moeten. Nogal een gedoe in het begin .
Bij het opstaan had ik eigenlijk geen last om mijn ogen open te doen, misschien omdat ik niet echt lang heb geslapen maar dat viel wel goed mee behalve op dag 3 dan was het wel een serieus branderig gevoel maar de dag nadien was eigenlijk alle pijn weg. Enkel nog het ambetant gevoel dat die contactlenzen er nog waren.
Op dag 4 merkte ik dat er meer wazigheid was maar daarvoor hadden ze ook al gewaarschuwd dat je dat op dag 3 or 4 ging krijgen door alle oogdruppels en de contactlenzen.
Daarnet ( dag 5) op controle gegaan en de beschermende contactlenzen mochten eruit.
Mijn zicht is nog wazig maar dat is volledig normaal op dit moment in mijn herstelproces. De komende 2-3 weken zou dat scherper en scherper moeten worden als de cellen van mijn hoornvlies terug genezen.
Alles is goed aan het genezen hier.Hoe is het nu momenteel? perfect zicht nu?
Kzou het ook wel willen doen, gewoon om van die bril af te zijn, maar toch schrikt het mij af eigenlijk, niet het kostenplaatje, maar gewoon de behandeling op zich.