Laat jij jouw kinderen doperen?

Eland

Well-known member
Al enkele keren de discussie met mijn vriendin gevoerd. Nu de coronamaatregelen zo goed als weg zijn, zal het onderwerp ongetwijfeld hier terug op tafel belanden.
Wij verschillen nogal van mening. Vriendin wil onze dochter laten doperen, omdat ze dan terug bij de besten zal zijn van de zwemploeg en bij LO op school. Zo wordt ze niet uitgesloten.
Ikzelf ben er geen voorstander van. Ik wil haar zelf laten kiezen als ze oud genoeg is. De grootouders zijn er tot mijn verbazing ook nog niet over begonnen.

Hoe zit dat bij de andere gezinnen? Komen jullie overeen met je partner?
 
'k Heb al een mailtje gestuurd naar de Lance voor wat tips 'n tricks, maar hij heeft nog niet geantwoord.
 
Ik ben daar volledig tegen, enkel doppen mogen ze doen van mij. Kwestie van een goeie toekomst tegemoet te gaan.
 
  • Haha
Waarderingen: ugar
Ivm waarden en normen: valt me op dat de niet-dopers veel minder verdraagzaam en tolerant zijn naar anderen toe. Just saying. :tongue:
 
Ivm waarden en normen: valt me op dat de niet-dopers veel minder verdraagzaam en tolerant zijn naar anderen toe. Just saying. :tongue:
Als atheïsme anti-theïsme wordt is dat uiteindelijk ook gewoon religieus fundamentalisme hé.
 
Bij discussie over het doperen bij ons in de sportclub van de kleine meid merk ik op dat bepaalde individuen doperen steeds linken aan een dealer. Dat hoeft niet. Deze twee kunnen gerust apart van mekaar staan. Er is helemaal niets aan om zelf aan de stuff te geraken zonder middleman.

Dat terzijde. Onze dochter neemt zelf geen dope, maar ze geeft haar paard wel wat dope. Dat valt naart schijnt minder op.
 
Bij discussie over het doperen bij ons in de sportclub van de kleine meid merk ik op dat bepaalde individuen doperen steeds linken aan een dealer. Dat hoeft niet. Deze twee kunnen gerust apart van mekaar staan. Er is helemaal niets aan om zelf aan de stuff te geraken zonder middleman.

Dat terzijde. Onze dochter neemt zelf geen dope, maar ze geeft haar paard wel wat dope. Dat valt naart schijnt minder op.
Je knuffelt uw kleine meid todh wel eens goed na het doperen? Een warme thuis is imo toch wel erg belangrijk.
 
Terug
Bovenaan