La Vuelta Ciclista a España 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jakobsen kwam gewoon te kort. Punt.

Geen schande, maar je moet meteen na aankomst dan ook niet lopen zeiken. Wees blij dat je ploeg het toch nog heeft kunnen afmaken.
En iemand die baalt om zijn eigen prestatie werkt dat vaak uit op zijn omgeving. In eerste instantie toch, daarna kan je alles laten bezinken en komen de verontschuldigen en is alles weer OK. Toch zeer menselijk van een topsporter die zich absoluut terug wil bewijzen op het hoogte niveau?
 
En iemand die baalt om zijn eigen prestatie werkt dat vaak uit op zijn omgeving. In eerste instantie toch, daarna kan je alles laten bezinken en komen de verontschuldigen en is alles weer OK. Toch zeer menselijk van een topsporter die zich absoluut terug wil bewijzen op het hoogte niveau?
Menselijk kan je het noemen ja. Ik wou maar even aangeven dat zijn frustaties niet terecht waren. Verder hoeft dat ook niet zoveel aandacht nee. Ik ga er ook vanuit dat ze dat 's avonds aan tafel wel hebben uitgepraat.

Anderzijds zijn er ook genoeg 'leiders' die dat niet meteen uitwerken op hun ploeggenoten (die telkens het snot uit hun neus rijden), dat zie ik toch nog altijd veel liever.
 
Laatst bewerkt:
Jay Vine, dat kan toch niet dat die terug kon aansluiten bij de achtervolgers/kopgroep. Die heeft minuten op't asfalt gelegen.
 
Jay Vine, dat kan toch niet dat die terug kon aansluiten bij de achtervolgers/kopgroep. Die heeft minuten op't asfalt gelegen.
Ja ik heb kunnen kijken tot zijn val ongeveer en zag dan achteraf dat hij 3de is geworden.
Moet dan toch heeel goed geweest zijn .
 
Even zijn Strava snel nagekeken, gewoon los teruggebracht met de auto. Snelheden van 70-80, een max van 100+ op het vlakke... Tja.
T'is gene slechte renner maar inderdaad, de jury is hier een 'beetje' vriendelijk geweest en heeft een héél klein oogje dichtgeknepen. :rofl:
 
Even zijn Strava snel nagekeken, gewoon los teruggebracht met de auto. Snelheden van 70-80, een max van 100+ op het vlakke... Tja.
Je moet er dan ook wel bij vertellen dat zijn Wahoo de val duidelijk niet goed verteert heeft, geen power of cadans meer. En zijn snelheid heeft zelfs uitschieters tot 150km/u. Dat hij aan de auto heeft gehangen is vrij aannemelijk maar de data is nu niet echt waterdicht.
 
Je moet er dan ook wel bij vertellen dat zijn Wahoo de val duidelijk niet goed verteert heeft, geen power of cadans meer. En zijn snelheid heeft zelfs uitschieters tot 150km/u. Dat hij aan de auto heeft gehangen is vrij aannemelijk maar de data is nu niet echt waterdicht.
Of zijn wahoo is gewoon met de kapotte fiets op het dak gezet. Zeker mogelijk als er geen power of cadans meer te zien is.
 
Het is een mogelijkheid maar zijne wahoo is wel gewoon over de streep gekomen, wat auto's niet doen.
Anyways. Die jongen heeft 5 minuten stilgelegen. Dat maak je nooit goed op zo'n korte tijd zonder "trucjes".
Ma bon, iedereen doet da hé. Ik zag Vanhoucke een week geleden ook eens ff een KOM hebben op een klimmetje toevallig net na een crash van hem. 3 minuten sneller dan de rest van het peloton :biglaugh:
 
Ik had de koers opgenomen en heb even gekeken, hij is alvast met een fiets zonder nummer en zonder wahoo op het stuur over de meet gekomen.
Het mysterie blijft 😮
 
Het is een mogelijkheid maar zijne wahoo is wel gewoon over de streep gekomen, wat auto's niet doen.
Anyways. Die jongen heeft 5 minuten stilgelegen. Dat maak je nooit goed op zo'n korte tijd zonder "trucjes".
Ma bon, iedereen doet da hé. Ik zag Vanhoucke een week geleden ook eens ff een KOM hebben op een klimmetje toevallig net na een crash van hem. 3 minuten sneller dan de rest van het peloton :biglaugh:
Hoe ziet ge dat zijn wahoo over de streep gekomen is?

Want als ik op deze kaart kijk, stopt z'n registratie op 100 hoogtemeters van de streep?
 
Laatst bewerkt:
Het is een mogelijkheid maar zijne wahoo is wel gewoon over de streep gekomen, wat auto's niet doen.
Anyways. Die jongen heeft 5 minuten stilgelegen. Dat maak je nooit goed op zo'n korte tijd zonder "trucjes".
Ma bon, iedereen doet da hé. Ik zag Vanhoucke een week geleden ook eens ff een KOM hebben op een klimmetje toevallig net na een crash van hem. 3 minuten sneller dan de rest van het peloton :biglaugh:
De wahoo is bijna 100hm onder de top gestopt.

Van zijn Strava :
And once again had no wahoo for the final 30 km cause the mount was broken 😢

lijkt me echt wel de wahoo die ergens in de auto gelegen heeft.
 
Hoe ziet ge dat zijn wahoo over de streep gekomen is?

Want als ik op deze kaart kijk, stopt z'n registratie op 100 hoogtemeters van de streep?

My bad dan. Ik had in mijn originele post ook duidelijk aangehaald dat ik eens "snel" gekeken had.

Maar euhm, vrij zeker van dat ze de aankomst gisteren 100m voor de top hebben gelegd, om het laatste smalle stuk niet te moeten doen met renners die al terug naar beneden reden.

Maar het zal wel kloppen, ik had zijn bericht gisteren niet gezien.

Maakt ook niet veel uit. Zoals ik al zei. Die jongen heeft minutenlang op de grond gelegen en was 10km later opeens helemaal vanvoor. Zo goed als onmogelijk. Veel boeit mij dat niet want iedereen doet het.

EDIT: ah 100hm, fout gelezen. Streep lag inderdaad verder.
 
Laatst bewerkt:
Geen liefde voor de (korte) heropleving van Majka? Bijna dag op dag vier jaar geleden dat hij een koers won.
Keukeleire minder onzichtbaar dan in de Giro en gisteren geëindigd in de subtop :thumb:.
Mag gerust mee naar het WK om te knechten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan