Kwaliteit bureaustoel

Vega

Well-known member
Ik kan me een topic herinneren op 9L waar kwalitatieve bureaustoelen werden besproken. We gaan nu een investering doen in een bureaustoel, welke merken/types worden er aanbevolen?
 
Reeds discussie op vorige forum geweest, verdict daar was voor een betaalbare: Interstuhl. Voor de design + top ergo's moet je dat topic even terug opzoeken.

Hier dus de Interstuhl genomen en sindsdien geen rugklachten meer.
 
Gemist, merci! Heb ineens gevonden welke stoel ik toen in m'n achterhoofd hield (Herman miller Aeron).

Reeds discussie op vorige forum geweest, verdict daar was voor een betaalbare: Interstuhl. Voor de design + top ergo's moet je dat topic even terug opzoeken.

Hier dus de Interstuhl genomen en sindsdien geen rugklachten meer.
Kan je topics van 9L terugvinden/teruglezen? :eek:
 
Ik heb de investering gedaan om een stoel van Secretlab te kopen.
Na wat research zijn ze een van de weinige die grote stoelen kunnen voorzien voor mensen van 2 m en nog groter
Momenteel heb ik deze op het werk in mijn kantoor in gebruik en moet zeggen. dit zit een stuk comfortabeler dan de standaard "corporate" kantoorstoelen die eigenlijk maar bedoel zijn voor max 1m80 en 90 kg
 
Nu ja eerlijk? Ik heb nog nooit ne Herman Miller stoel gezien op de werkvloer vroeger. Dat was allemaal goedkope(re) brol.
Misschien hebben anderen meer geluk?
 
Ik heb geen Herman Miller op 't werk maar toch een vrij degelijke (weliswaar een oud model) ergonomische stoel. Ik weet het merk niet vanbuiten maar heb het ooit eens opgezocht en was toch ook een model van bijna 1000€.
 
Terug
Bovenaan