Koop via bol.com en steun ons!

Beste bezoekers,

Sinds vandaag zijn we affiliate geworden van bol.com.

Wat dit precies inhoudt voor jullie, leg ik graag uit. We gaan namelijk de referral links op een aantal niet storende manieren inzetten op onze frontpagina:

  • In de (p)reviews die verschijnen op onze frontpagina zullen we eenmalig de titel van de game linken naar het juiste product op bol.com.
  • Onder de kop 'Over dit spel' (dit vind je terug helemaal onderaan een (p)review), zullen we diezelfde link plaatsen met vermelding "Koop hier en steun ons:"
  • In Specials (zoals onze maandelijkse releasekalender) zullen de games ook gelinkt worden.

Qua (p)reviews blijft het daarbij, verder gaan we niet. Wel delen we graag nog onze referral link met jullie. Klik je hierop en bestel je iets op bol.com, dan krijgt onze vzw daar een commissie voor. Ons steunen kan door op volgende link te klikken en een bestelling te plaatsen:

KLIK HIER OM IETS VIA BOL.COM TE KOPEN!

Alle aankopen gebeuren volledig anoniem!

We hebben als vzw inkomsten nodig om ons voortbestaan te garanderen en verbeteringen door te voeren. De voltallige vzw dankt jullie!
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste vind ik wel een beetje een kromme redenering voor Trooper. Mensen hebben de keuze en gaan dan niet bij een winkel kopen waarbij ze slechte ervaringen hebben he. Enfin, dat zou wel dom zijn. 😃
Trooper houdt inderdaad geld achter maar het kost de koper (en dus jouw ondersteuner) niks extra. Het is de winkel die een beetje afstaat van de winst.

Is het enkel games kopen bij bol om jullie te steunen? Of maakt het niet uit, als het maar bol is? Want ik heb wel mijn vaste firma’s bij bol (voor kampeerspullen en zo), waar ik wel tevreden van ben. En zo zou ik jullie dan wel wat kunnen steunen!
Elke aankoop bij bol, dus niet alleen beperkt tot games.
Natuurlijk wel als je via onze referral link werkt.
 
Heb nog een puntje toegevoegd, zodat we hier toch alles coveren.
  • In Specials (zoals onze maandelijkse releasekalender) zullen de games ook gelinkt worden.
 
Ofwel ben ik blind maar is het niet logischer dat dit ergens onder "shop" komt te staan?
Ik ga een headset kopen en heb toch vrij lang moeten zoeken om deze thread terug te vinden :)
 
Ofwel ben ik blind maar is het niet logischer dat dit ergens onder "shop" komt te staan?
Ik ga een headset kopen en heb toch vrij lang moeten zoeken om deze thread terug te vinden :)
Via pc is het eenvoudiger terug te vinden, dan staat het naast de forumtopics aan de rechterkant.
Op mobile is het inderdaad wat moeilijker.
 
Via pc is het eenvoudiger terug te vinden, dan staat het naast de forumtopics aan de rechterkant.
Op mobile is het inderdaad wat moeilijker.
Zeker van?
Ik zie de shop button wel maar ik zie daar nergens de link staan om via bol.com te kopen en jullie te steunen.
ik ben vrij noob in deze zaken maar ik moet dus toch gewoon op die link klikken en dan mag ik toch gewoon op "zoeken" mijn ding zoeken en kopen ah? Die linked dat dan op de achtergrond nog verder naar jullie toe? (want in de url vanboven zie ik dan niks dat verwijst naar een referral)
 
Zeker van?
Ik zie de shop button wel maar ik zie daar nergens de link staan om via bol.com te kopen en jullie te steunen.
ik ben vrij noob in deze zaken maar ik moet dus toch gewoon op die link klikken en dan mag ik toch gewoon op "zoeken" mijn ding zoeken en kopen ah? Die linked dat dan op de achtergrond nog verder naar jullie toe? (want in de url vanboven zie ik dan niks dat verwijst naar een referral)
Zie screenshot (rechterzijde) (koop op Bol.com).

bol.png
 
Leuk voor iemand die niet met de crowdfunding heeft meegedaan, zo kan ik jullie alsnog een beetje steunen en moet ik er geen extra geld voor ophoesten :unsure:
Je ziet dat wel nergens staan tijdens het aankoopproces?
 
Leuk voor iemand die niet met de crowdfunding heeft meegedaan, zo kan ik jullie alsnog een beetje steunen en moet ik er geen extra geld voor ophoesten :unsure:
Je ziet dat wel nergens staan tijdens het aankoopproces?
Als je op een van de referral links klikt, zou het goed moeten zijn. Je krijgt er als koper inderdaad geen melding van.

Als je zeker wilt zijn kun je altijd je bestelnummer via PM doorsturen zodat we kunnen checken.
 
Oké, ik zal ook als ik nog iets moet aankopen op bol.com (en voor het meeste van "fysieke" aankopen gebruik ik wel die site), ook gebruik maken van de link om jullie op die manier wat te steunen.
 
Ik vind dat jullie net iets teveel info over aankopen kunnen bekijken dus vooralsnog voelt het niet ok aan om jullie link te gebruiken. Bestelnummer, datum en naam product vind ik al teveel info.
 
Ik vind dat jullie net iets teveel info over aankopen kunnen bekijken dus vooralsnog voelt het niet ok aan om jullie link te gebruiken. Bestelnummer, datum en naam product vind ik al teveel info.
Daar weten wij niets mee hé, alleen maar als jullie ons de bestelnummer doorgeven.
Als jullie niks melden, hebben we het raden naar wie wat koopt. Daar hebben we 0,0 een idee van.
 
Daar weten wij niets mee hé, alleen maar als jullie ons de bestelnummer doorgeven.
Als jullie niks melden, hebben we het raden naar wie wat koopt. Daar hebben we 0,0 een idee van.
Maar eigenlijk hebben jullie toch genoeg met enkel het aankoopbedrag en jullie percentage daarvan? Datum kan misschien ook nog, maar bestelnummer/naam product vind ik toch net teveel. 🤷‍♂️
 
Maar eigenlijk hebben jullie toch genoeg met enkel het aankoopbedrag en jullie percentage daarvan? Datum kan misschien ook nog, maar bestelnummer vind ik toch net teveel. 🤷‍♂️
Da's info die bol.com met ons (en dus iedereen die gebruiktmaakt van het referralprogramma) deelt.
Waarom is een bestelnummer teveel info? Daar kan niemand iets mee hé.

Nu goed, iedereen is vrij te doen wat hij of zij wil. We vragen het jullie zonder het op te dringen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Buon
Zijn er nu eigenlijk inkomsten als je met cadeaubonnen betaalt bij Bol?

Ik weet dat deze vraag hier al is gepasseerd, maar heb nog niks gelezen dat dit bevestigd...

Ik heb net een interne SSD gekocht voor de PS5 met wat cadeaubonnen/kortingsbonnen via de link
 
Terug
Bovenaan