Koop via bol.com en steun ons!

Beste bezoekers,

Sinds vandaag zijn we affiliate geworden van bol.com.

Wat dit precies inhoudt voor jullie, leg ik graag uit. We gaan namelijk de referral links op een aantal niet storende manieren inzetten op onze frontpagina:

  • In de (p)reviews die verschijnen op onze frontpagina zullen we eenmalig de titel van de game linken naar het juiste product op bol.com.
  • Onder de kop 'Over dit spel' (dit vind je terug helemaal onderaan een (p)review), zullen we diezelfde link plaatsen met vermelding "Koop hier en steun ons:"
  • In Specials (zoals onze maandelijkse releasekalender) zullen de games ook gelinkt worden.

Qua (p)reviews blijft het daarbij, verder gaan we niet. Wel delen we graag nog onze referral link met jullie. Klik je hierop en bestel je iets op bol.com, dan krijgt onze vzw daar een commissie voor. Ons steunen kan door op volgende link te klikken en een bestelling te plaatsen:

KLIK HIER OM IETS VIA BOL.COM TE KOPEN!

Alle aankopen gebeuren volledig anoniem!

We hebben als vzw inkomsten nodig om ons voortbestaan te garanderen en verbeteringen door te voeren. De voltallige vzw dankt jullie!
 
Laatst bewerkt:
Zal deze zeker gebruiken wanneer mogelijk, maar koop persoonlijk bijna nooit bij Bol. Is er ook een mogelijkheid voor een Zooplus referral link? Waarschijnlijk zullen hier wel meerdere dierenliefhebbers zitten die daar ook bestellen :)
 
Ik zal er proberen op te letten wanneer ik een nieuwe smartphone moet kopen komende maand, de huidige is helaas de geest aan het geven.

Kan je de vzw ook steunen als je aankopen doet met cadeaubonnen?
 
Ik zal er proberen op te letten wanneer ik een nieuwe smartphone moet kopen komende maand, de huidige is helaas de geest aan het geven.

Kan je de vzw ook steunen als je aankopen doet met cadeaubonnen?
Ja. Als je met cadeaubonnen betaalt, telt het mee.
Het aankopen van cadeaubonnen telt niet mee.
 
Ik snap niet goed hoe dit werkt, ik klik op die link maar zie geen enkele bevestiging op bol.com zelf?
Ik heb wel een resem addblockers en soms een VPN aanstaan, kan dat een verschil maken?

Ik lees in de beschrijving van hun affiliate-programma wel dat het via een cookie werkt die 5 dagen geldig is... maar die cookies zijn niet overduidelijk om te dubbelchecken... Nu het gaat uiteindelijk maar om € 8 als ik jullie percentage omreken, maar is er een manier om te controleren of dit correct verloopt bij iedereen eigenlijk?
 
Ik snap niet goed hoe dit werkt, ik klik op die link maar zie geen enkele bevestiging op bol.com zelf?
Ik heb wel een resem addblockers en soms een VPN aanstaan, kan dat een verschil maken?

Ik lees in de beschrijving van hun affiliate-programma wel dat het via een cookie werkt die 5 dagen geldig is... maar die cookies zijn niet overduidelijk om te dubbelchecken... Nu het gaat uiteindelijk maar om € 8 als ik jullie percentage omreken, maar is er een manier om te controleren of dit correct verloopt bij iedereen eigenlijk?
Nee, helaas niet.
Je kunt mij of Booka of Sieber eventueel een bericht sturen met je bestelnummer en dan checken we of het correct is doorgekomen.

Heb geen idee of Adblockers en VPN's roet in het eten kunnen gooien.
 
Laatst bewerkt:
Corsair K55 rgb pro xt azerty be gekocht, kan je dit zien of dit toegekomen is

Ik had gezien dat de url veranderde als ik mij moest inloggen eerst, misschien heeft het daarmee te zien ofzo

Heb pm gestuurd met bestelnummer
 
Laatst bewerkt:
Suggestie/vraag: is het een idee om AliExpress referrals te doen? Ik koop daar af en toe wel iets, en waarschijnlijk nog mensen. Elk beetje helpt denk ik dan :)
 
Suggestie/vraag: is het een idee om AliExpress referrals te doen? Ik koop daar af en toe wel iets, en waarschijnlijk nog mensen. Elk beetje helpt denk ik dan :)
Sinds de nieuwe wet op aankopen buiten de EU is het een pak minder interessant om daar te kopen, voor mij en een aantal vrienden dan toch. Geen idee dus of dat nog een groot publiek trekt .
 
Sinds de nieuwe wet op aankopen buiten de EU is het een pak minder interessant om daar te kopen, voor mij en een aantal vrienden dan toch. Geen idee dus of dat nog een groot publiek trekt .
Waarom? Ze rekenen BTW aan, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. De prijzen zijn dus ongeveer 21% gestegen maar daar blijft het bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
De keen-eyed onder jullie gaan hoogstwaarschijnlijk al de scrollende tekst opgemerkt hebben in de "Steun BeyondGaming VZW" widget met de meest recente aankopen die via onze referer link gebeurd zijn (voorlopig enkel Bol.com, CB/Amazon zijn een work in progress).

Dit enerzijds omdat we heel vaak via PM de vraag krijgen of we bepaalde aankopen effectief gekregen hebben, anderzijds ook omdat (en daar moeten we niet flauw over doen) "zien kopen doet kopen" :fingerguns_r:

Daarbij wil ik wel nog es extra superhard verduidelijken dat wij aan onze kant NOOIT kunnen zien wie de aankoop gedaan heeft (en dit enkel konden bevestigen als de mensen dit zelf kwamen vragen via hun bestelnummer en/of specifieke artikelen).

Nogmaals onze vele dank aan alle mensen die aan ons denken als ze iets via bol.com (of de andere links) bestellen, dit is echt een stevige dosis gemoedsrust om ons bestaan te ondersteunen.
 
Ik snap niet goed hoe dit werkt, ik klik op die link maar zie geen enkele bevestiging op bol.com zelf?
Ik heb wel een resem addblockers en soms een VPN aanstaan, kan dat een verschil maken?

Ik lees in de beschrijving van hun affiliate-programma wel dat het via een cookie werkt die 5 dagen geldig is... maar die cookies zijn niet overduidelijk om te dubbelchecken... Nu het gaat uiteindelijk maar om € 8 als ik jullie percentage omreken, maar is er een manier om te controleren of dit correct verloopt bij iedereen eigenlijk?
Zoals @Cyberkef hierboven zegt, vanaf nu kan je dat dus wel zien.
 
Die bewegende banner is echt verschrikkelijk irritant als je gewoon even het forum overzicht wilt bekijken.
Kan je die dan niet een een daarvoor bedoeld topic laten posten door het konijn?
 
Met alle respect Carrion, maar ik zie niet in hoe dit verschrikkelijk irritant kan aanvoelen als je gewoon het forum overzicht wil bekijken.
We kregen geregeld de vraag van mensen "hoe weet ik of mijn bestelling is doorgekomen", dit zorgt hiervoor.

De plaatsing hoort ook bij het "Steun" gedeelte, dus we gaan daar niks aan veranderen.
 
Terug
Bovenaan