Koop via bol.com en steun ons!

Beste bezoekers,

Sinds vandaag zijn we affiliate geworden van bol.com.

Wat dit precies inhoudt voor jullie, leg ik graag uit. We gaan namelijk de referral links op een aantal niet storende manieren inzetten op onze frontpagina:

  • In de (p)reviews die verschijnen op onze frontpagina zullen we eenmalig de titel van de game linken naar het juiste product op bol.com.
  • Onder de kop 'Over dit spel' (dit vind je terug helemaal onderaan een (p)review), zullen we diezelfde link plaatsen met vermelding "Koop hier en steun ons:"
  • In Specials (zoals onze maandelijkse releasekalender) zullen de games ook gelinkt worden.

Qua (p)reviews blijft het daarbij, verder gaan we niet. Wel delen we graag nog onze referral link met jullie. Klik je hierop en bestel je iets op bol.com, dan krijgt onze vzw daar een commissie voor. Ons steunen kan door op volgende link te klikken en een bestelling te plaatsen:

KLIK HIER OM IETS VIA BOL.COM TE KOPEN!

Alle aankopen gebeuren volledig anoniem!

We hebben als vzw inkomsten nodig om ons voortbestaan te garanderen en verbeteringen door te voeren. De voltallige vzw dankt jullie!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou nu wel eens willen weten of mijn bestelling effectief iets heeft opgebracht voor jullie, dat het systeem dus "werkt". Mag ik eventueel iemand PM'en om te checken?
 
Beetje jammer dat jullie voor een bedrijf als Bol kiezen. Geef mij maar GameMania of zo. Daar krijg je tenminste nog service en werken er mensen die gepassioneerd zijn door gaming! Ik begrijp deze keuze niet echt…
Weet niet naar welke Game mania jij gaat , maar service en passie is het laatste wat je er vind.
 
Ik weet niet of ze een referral hebben. Maar ik ben nogal voor het steunen van bedrijven die een beetje meewerken aan de lokale economie en zo. Ik vind Bol een beetje een Amazon.

Met GM heb ik zelf niks dan goede ervaringen, maar dat hangt veel van de verkopers af natuurlijk. Ik ga er graag heen om een praatje te slaan, zo wordt het wat persoonlijker. Je mag me ouderwets vinden, maar ik vind al dat online aankopen niet altijd even positief. Liever wat dociele weefsel onderhouden ook.

Overigens geen verwijt naar beyondgaming maar ook gewoon een bemerking. Dat mag, toch? 😉😃
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Beetje jammer dat jullie voor een bedrijf als Bol kiezen. Geef mij maar GameMania of zo. Daar krijg je tenminste nog service en werken er mensen die gepassioneerd zijn door gaming! Ik begrijp deze keuze niet echt…
en je hebt je enkel en alleen geregistreerd om dit te posten.

hmmmmmmmm.
 
Bij mijn vrouw haar werk gebruiken ze trooper om bij verschillende webwinkels kleine bedragen bij te krijgen. Misschien is dit ook een optie voor jullie? Dan is het niet alleen bol bvb.

Je kan beter direct gebruik maken van Trooper tbh.

Trooper is een tikkeltje ( :unsure: ) hoogdrempeliger dan wat we nu doen. Bvb de eerste uitbetalingsschijf wordt ingehouden als "opstartkosten" voor oa zaken die wij niet eens nodig hebben (posters, flyers), uitbetaling om de 4 maanden,...
Het huidig systeem kunnen we ook pretty gedetailleerd zelf opvolgen zonder middenpartij die "kosten" afromen (zij houden per schijf nog es 25% voor hen, terwijl dit voor ons ook geen enkele extra inspanning kost buiten deze post), wij kunnen zeer eenvoudig de links aanpassen met een rechtstreekse referer zonder dat jullie nog naar hun website moeten gaan om vanaf daar te starten,...

Bovendien hebben we ook totaal geen inschatting hoe (non-)populair dit gaat worden, nu is dit eventjes een hype (yay!) maar voor hetzelfde geld valt dit ook compleet dood binnen twee weken ofzo 🤷‍♂️ No harm done dan voor ons :D
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ze een referral hebben. Maar ik ben nogal voor het steunen van bedrijven die een beetje meewerken aan de lokale economie en zo. Ik vind Bol een beetje een Amazon.

Met GM heb ik zelf niks dan goede ervaringen, maar dat hangt veel van de verkopers af natuurlijk. Ik ga er graag heen om een praatje te slaan, zo wordt het wat persoonlijker. Je mag me ouderwets vinden, maar ik vind al dat online aankopen niet altijd even positief. Liever wat dociele weefsel onderhouden ook.

Overigens geen verwijt naar beyondgaming maar ook gewoon een bemerking. Dat mag, toch? 😉😃
Dat mag zeker :)
 
Bovendien hebben we ook totaal geen inschatting hoe (non-)populair dit gaat worden, nu is dit eventjes een hype (yay!) maar voor hetzelfde geld valt dit ook compleet dood binnen twee weken ofzo 🤷‍♂️ No harm done dan voor ons :D
Tgoh, het is jammer dat je de eindejaarsperiode volledig gemist hebt natuurlijk aangezien het nu (waarschijnlijk) voor de meeste wel even stil gaat vallen. Ik zou het niet erg vinden dat deze bv volgend jaar in de cadeautjesperiode nog eens een schop krijgt. Ik ben geen frequent gebruiker van Bol, dus tegen dan ben ik sowieso vergeten dat het ook via referral kan. Goed initiatief iig, ieder kan kiezen of hij meestapt erin en het is heel laagdrempelig.
 
en je hebt je enkel en alleen geregistreerd om dit te posten.

hmmmmmmmm.
Oh, aub zeg. Ik ben 9lives.be fan van het eerste uur en draag zowel dit project als pragalicious.be een warm hart toe. En neen, ik ben nooit heel actief geweest in de community zelf, maar dat doet er helemaal niks toe.

Kunnen we de discussie inhoudelijk houden? Dat maakt het wat interessanter…


Verder wat betreft de discussie:

Trooper ken ik overigens en gebruik ik zelf. Een nadeel is dat je een shit load aan papier en merchandising krijgt (vind ik persoonlijk allemaal niet nodig, toch niet in mijn geval), maar het werkt heel goed en je vergroot de scope serieus! Dus niet alleen Bol.com

En ja, ik ben altijd tevreden geweest van GM. Dat mag ook, hoop ik? Sint Andries, Sint Kruis (beiden Brugge dus) maar ook Ieper. Altijd goed advies, goede service en vriendelijker verkopers. Ze hebben ook wel wat prijzen gehad daarvoor. Al zegt dat uiteraard niet alles. En de ene winkel is de andere niet.

Ik wens beyondgaming.be sowieso veel succes toe!!
 
Voor de duidelijkheid, ik geef jullie gelijk hoor. Het is in theorie een leuke potentiële bron van inkomsten. Maar mijn laatste ervaring met bol.com is dermate dat ik alleen in uiterste nood nog met ze in zee ga.
Ik was een poosje geleden van zins er een 'rage quit' over te schrijven 😜
 
Het doet ons toch deugd dat velen dit als iets positief zien (of beter: niet als iets negatief).
We hebben de inkomsten namelijk nodig om BG te laten voortbestaan en dit is voor ons een grote hulp!

Dat sommigen negatieve ervaringen hebben met bol.com, is nu eenmaal niet te vermijden. Mochten we met Trooper samenwerken (stuk omslachtiger en ze houden zelf een stuk achter), dan is de kans groter dat we 'samenwerken' met winkels die voor heel wat mensen als negatief worden ervaren.
 
Dat laatste vind ik wel een beetje een kromme redenering voor Trooper. Mensen hebben de keuze en gaan dan niet bij een winkel kopen waarbij ze slechte ervaringen hebben he. Enfin, dat zou wel dom zijn. 😃
Trooper houdt inderdaad geld achter maar het kost de koper (en dus jouw ondersteuner) niks extra. Het is de winkel die een beetje afstaat van de winst.

Is het enkel games kopen bij bol om jullie te steunen? Of maakt het niet uit, als het maar bol is? Want ik heb wel mijn vaste firma’s bij bol (voor kampeerspullen en zo), waar ik wel tevreden van ben. En zo zou ik jullie dan wel wat kunnen steunen!
 
Terug
Bovenaan