Koop via bol.com en steun ons!

Beste bezoekers,

Sinds vandaag zijn we affiliate geworden van bol.com.

Wat dit precies inhoudt voor jullie, leg ik graag uit. We gaan namelijk de referral links op een aantal niet storende manieren inzetten op onze frontpagina:

  • In de (p)reviews die verschijnen op onze frontpagina zullen we eenmalig de titel van de game linken naar het juiste product op bol.com.
  • Onder de kop 'Over dit spel' (dit vind je terug helemaal onderaan een (p)review), zullen we diezelfde link plaatsen met vermelding "Koop hier en steun ons:"
  • In Specials (zoals onze maandelijkse releasekalender) zullen de games ook gelinkt worden.

Qua (p)reviews blijft het daarbij, verder gaan we niet. Wel delen we graag nog onze referral link met jullie. Klik je hierop en bestel je iets op bol.com, dan krijgt onze vzw daar een commissie voor. Ons steunen kan door op volgende link te klikken en een bestelling te plaatsen:

KLIK HIER OM IETS VIA BOL.COM TE KOPEN!

Alle aankopen gebeuren volledig anoniem!

We hebben als vzw inkomsten nodig om ons voortbestaan te garanderen en verbeteringen door te voeren. De voltallige vzw dankt jullie!
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat jullie voor een bedrijf als Bol kiezen. Geef mij maar GameMania of zo. Daar krijg je tenminste nog service en werken er mensen die gepassioneerd zijn door gaming! Ik begrijp deze keuze niet echt…
Game Mania hebben we in het verleden al mee rond de tafel gezeten om een heen-en-weer uitwisseling van informatie, maar dat is afgesprongen.
Daarnaast hebben zij geen optie om referral links te genereren.

Daarnaast is dit geen echte samenwerking met bol.com, wij kunnen gewoon een % commissie krijgen op aankopen via onze referral link zonder dat we aan hen vasthangen.
Er zijn geen verplichtingen, noch voor jullie noch voor ons.
 
Mijn twee tests van gisterenavond zijn alvast al aangekomen :woohoo:

IMG_20220120_135513809.jpg
 
Werkt dit ook als je steevast met waardebonnen betaalt?
(ik kan die via m'n werk kopen aan 95% van de waarde die ertegenover staat, bijvoorbeeld voor € 95 een bon van € 100 kopen)
 
Ik vind dit wel een goede manier voor BG om wat geld te verdienen.
Wel 1 vraag: Er staat wel "alle aankopen gebeuren anoniem" ... maar ik kan me niet voorstellen dat er 0 data exchange is?
Kunnen jullie daar transparant in zijn?
 
Over die waardebonnen vind ik enkel terug dat het niet geldt als je die waardebonnen (+ fotoboeken + abonnementen + voordeelbundels) zelf zou aankopen. Over het gebruik ervan (bij de afrekening) staat er niets vermeld, dus ga ik er heel voorzichtig van uit dat dit wel het geval is.

Indien je iets besteld hebt met een waardebon en even nieuwsgierig bent als ik naar het definitieve antwoord, kan je je bestelbonnummer (enkel dat nummer is voldoende, want wij zien sowieso geen namen of andere gegevens) effe doorgeven in PM en dan kunnen we na een dik uur zien of die meetelt.
 
Wel 1 vraag: Er staat wel "alle aankopen gebeuren anoniem" ... maar ik kan me niet voorstellen dat er 0 data exchange is?
Kunnen jullie daar transparant in zijn?
Tuurlijk, al die gegevens zijn hoogstwaarschijnlijk zelfs gewoon publiek te vinden op de website van Bol :D (als je wat doorzettingsvermogen hebt, het is niet de meest gemakkelijke zoektocht soms)

Wij zien het bestelbon/ordernummer + orderdatum, naam/type van het product, (via "welke website" het is gegaan, wij hebben er maar 1 natuurlijk), prijs met/zonder BTW, aantal, in welke van de 3 tiers van percentages ze vallen (bvb kindje kopen = 8% voor ons :unsure: ) en hoeveel centjes er dan nog overschieten voor ons :)

Dus zolang niemand zegt wat hun bestelbonnr was (of wat ze gekocht hebben), hebben wij geen flauw idee welke aankoop bij welk persoon is. Ook meerdere losse aankopen kunnen nooit verbonden worden aan een bepaalde persoon (= verschillende ordernummers).

Bol.com is (100% terecht) pretty streng ivm die privacydingen.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een reden...
Niemand verplicht u om vanaf nu alles te moeten kopen via "onze" link hé :unsure:

MOESTEN mensen per toeval iets kopen via Bol, bieden we hen de mogelijkheid aan om ons daar tegelijkertijd mee te steunen. Voor niets gaat de zon op, en al zeker niet het in de lucht houden van een online community :D
Het is niet dat we hier nu advanced AI gaan inschakelen om alle posts te scannen op artikelen die daar verkocht worden, en die om te vormen naar affiliate links ofzo, buiten deze post ga je daar wrsl nooit meer iets van merken in de toekomst... ... ... :thinking: ...
 
bol.com....
Dit is een reden om deze site niet meer te bezoeken, stelletje teringlijers zijn het.
Niet iedereen heeft goede ervaringen met bol.com en er zullen er altijd zijn die liever een andere website hebben, maar niks houdt u tegen om het gewoon op dezelfde manier als voordien te bestellen hé.
Wij bieden jullie gewoon de kans om ons wat te steunen, niet meer niet minder.

En met die steun kunnen we onze website wat verder uitbouwen, meer wedstrijden doen,... Zoals je er zelf al 2 hebt gewonnen, dacht ik.
Dat is toch een nobel doel.
 
Terug
Bovenaan