Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het ook een twijfelgeval aangezien de verdediger eerst op de keeper springt?Cubarsi doet daar toch niets, het is eerder Schlager die op hem springt. Als deze afgekeurd wordt tegen de Duivels schreeuwt iedereen moord en brand hoor.
Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet hoor bij Yamal. Altijd die onnodige show, egoïstische keuzes, spel vertragen, …
Goede speler maar m.i. niet de wereldtopper die ervan gemaakt wordt. Bij Frankrijk zou ik hem bv. Nooit opstellen
Goede dribbelaar maar het is niet echt een doelpuntenmaker (op dit wk)Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet hoor bij Yamal. Altijd die onnodige show, egoïstische keuzes, spel vertragen, …
Goede speler maar m.i. niet de wereldtopper die ervan gemaakt wordt. Bij Frankrijk zou ik hem bv. Nooit opstellen
Ligt idd aan jou. De man komt net terug en ze kunnen nu al niet meer volgen..Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet hoor bij Yamal. Altijd die onnodige show, egoïstische keuzes, spel vertragen, …
Het is zoverPfoeh, Oostenrijk gaat zelfs niet aan een slotoffensief toekomen. Eerder Spanje dat een derde wil scoren.