Knockouts: Zestiende Finales

Alaba doet wel iets raars bij die tegengoal.
Is die minder wendbaar geworden door zijn knieblessures? Verliest hij daardoor zijn evenwicht?

Beginnen kijken bij de hydration break. Vanaf dan is het toch al Spanje geweest, veel vaart en een rits kansen.

En goh, Engeland, de refs hebben dit toernooi ook al zaken niet gefloten die ze in Engeland wel fluiten. Maar puur op de "fout", dan denk ik dat je al geen corner in de kleine baklijn meer mag gooien, want de keeper zal dan altijd "gehinderd" worden. De keeper moet zich ook zetten natuurlijk. Ik vond het veel minder duidelijk dan die bij Duitsland.

Spanje blijft wel te vaak van het principe dat ze liever de bal in doel wandelen dan direct te trappen, of dat ze eerst de halve ploeg moeten betrekken vooraleer er geschoten mag worden.

Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet hoor bij Yamal. Altijd die onnodige show, egoïstische keuzes, spel vertragen, …

Goede speler maar m.i. niet de wereldtopper die ervan gemaakt wordt. Bij Frankrijk zou ik hem bv. Nooit opstellen

Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet hoor bij Yamal. Altijd die onnodige show, egoïstische keuzes, spel vertragen, …

Goede speler maar m.i. niet de wereldtopper die ervan gemaakt wordt. Bij Frankrijk zou ik hem bv. Nooit opstellen
Goede dribbelaar maar het is niet echt een doelpuntenmaker (op dit wk)

Ligt idd aan jou. De man komt net terug en ze kunnen nu al niet meer volgen..

Terug
Bovenaan