Klopt geen Doku, Mechele, Lukebakio & Ngoy denk ik.Ik tel er precies toch maar 22?
Dus niet alleen Doku, maar ook 3 anderen ontbreken?
Ik zie bv. ook geen Mechele precies?
Kan heel veel verklaringen hebben![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt geen Doku, Mechele, Lukebakio & Ngoy denk ik.Ik tel er precies toch maar 22?
Ik onthou dat Courtois ook op Lotte Vanwezemael heeft gezeten uit de voorbije 89 pagina's.
Hij was heerlijk gisteren... Hier zijn beschrijving van de gebeurtenissen vlak voor het nemen van de penalty:Dit is toch waarom Vandenbempt altijd de stem zal zijn waaraan ik Vlaamse commentatoren zal aan aftoetsen. Passie en emotie, dat wil ik van een commentator.
Mechele was Jackson nog uit zijn broekzak aan het halen.Ik tel er precies toch maar 22?
Bij hen wel ja..Genieën hebben niet veel nodig. Het zit bij hen immers in het hoofd, niet er naast.

Ik ga een crowdfunding opstarten voor een standbeeld van Rudi op de Grote Markt in BXL. Met als opschrift "Rudi de man die BE weer tot leven bracht na de winterslaap". Geef toe, een betere plaats dan de Grote Markt kan je niet verzinnen. En als onderschrift: "Belgian Revive miracle 1/7/27. Lummenfield. Seatlle".Bij hen wel ja..
Echt waar, gisteren op café was er ene die tijdens al die herhalingen dat ook heel de tijd aan het zeggen wasEcht hilarisch wat je leest op oa smoelenboek van mensen die vinden dat het geen penalty was. Net nog een filmpje gezien van een Amerikaan die het een schandaal vond, zijn eerste uitleg was dat Tielemans met zijn linker voet naar de bal ging en met links nooit kon scoren van daaruit, dus het kan nooit penalty zijn. Echt.
En dan de comments daaronder waarom het nooit penalty kan zijn:
Tielemans kon van daaruit niet scoren.
Tielemans was later op de bal.
Tielemans kwam van achter de verdediger. De verdediger kon Tielemans niet zien.
Er was geen intentie om een fout te maken. Eigenlijk maakt Tielemans de fout want hij zet zijn voet voor de verdediger.
En de beste: het was buiten de kleine rechthoek dus nooit penalty.
Echt, lachwekkend en schrijnend tegelijk.

Dank zij AI is dat heel eenvoudig op te lossen. De FIFA-regels inladen (maar die zullen al wel ingeladen zijn hoop ik), dan alle mogelijke camerastandpunten inladen, en dan AI laten beslissen. Moet er nog een VAR zijn is de vraag idd?Echt waar, gisteren op café was er ene die tijdens al die herhalingen dat ook heel de tijd aan het zeggen was
Was heel de avond aan het roepen en tieren dat het ni normaal was, maar dan wel de regels ni kennen![]()
Ik weet dat het allemaal voor te lachen is of de waan van het moment, maar mochten we de VS kloppen en Garcia doet een wissel waardoor we (vermoedelijk) Spanje kloppen, dan mag die effectief een standbeeld krijgen. En als het onmogelijke gebeurt, gaan we van het Koning Boudewijnstadion naar het Rudi Garcia-stadion.Ik ga een crowdfunding opstarten voor een standbeeld van Rudi op de Grote Markt in BXL. Met als opschrift "Rudi de man die BE weer tot leven bracht na de winterslaap". Geef toe, een betere plaats dan de Grote Markt kan je niet verzinnen. En als onderschrift: "Belgian Revive miracle 1/7/27. Lummenfield. Seatlle".
Echt hilarisch wat je leest op oa smoelenboek van mensen die vinden dat het geen penalty was. Net nog een filmpje gezien van een Amerikaan die het een schandaal vond, zijn eerste uitleg was dat Tielemans met zijn linker voet naar de bal ging en met links nooit kon scoren van daaruit, dus het kan nooit penalty zijn. Echt.
En dan de comments daaronder waarom het nooit penalty kan zijn:
Tielemans kon van daaruit niet scoren.
Tielemans was later op de bal.
Tielemans kwam van achter de verdediger. De verdediger kon Tielemans niet zien.
Er was geen intentie om een fout te maken. Eigenlijk maakt Tielemans de fout want hij zet zijn voet voor de verdediger.
En de beste: het was buiten de kleine rechthoek dus nooit penalty.
Echt, lachwekkend en schrijnend tegelijk.

Ach, net ook zo'n filmpje gezien van een of andere dude die uitlegde waarom het geen penalty is.Blijf dan zeker weg van Reddit, wat is dat daar zeg. Een mengelmoes van Afrikanen die zich bekocht voelen, Amerikanen die het spelletje niet snappen en Europeanen die elke fase met hand en tand proberen uit te leggen![]()
Maar als je dan zegt dat ik volgens die redenatie dan onbeperkt kopstoten mag uitdelen dan weten ze opeens niet meer wat zeggen. Idiots.Die Amerikanen zijn idd echt erg, die snappen echt de regels en zeker de geest van het spel niet.Blijf dan zeker weg van Reddit, wat is dat daar zeg. Een mengelmoes van Afrikanen die zich bekocht voelen, Amerikanen die het spelletje niet snappen en Europeanen die elke fase met hand en tand proberen uit te leggen![]()