Knockouts: Zestiende Finales

Alaba doet wel iets raars bij die tegengoal.
Is die minder wendbaar geworden door zijn knieblessures? Verliest hij daardoor zijn evenwicht?

Beginnen kijken bij de hydration break. Vanaf dan is het toch al Spanje geweest, veel vaart en een rits kansen.

En goh, Engeland, de refs hebben dit toernooi ook al zaken niet gefloten die ze in Engeland wel fluiten. Maar puur op de "fout", dan denk ik dat je al geen corner in de kleine baklijn meer mag gooien, want de keeper zal dan altijd "gehinderd" worden. De keeper moet zich ook zetten natuurlijk. Ik vond het veel minder duidelijk dan die bij Duitsland.

Spanje blijft wel te vaak van het principe dat ze liever de bal in doel wandelen dan direct te trappen, of dat ze eerst de halve ploeg moeten betrekken vooraleer er geschoten mag worden.

Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet hoor bij Yamal. Altijd die onnodige show, egoïstische keuzes, spel vertragen, …

Goede speler maar m.i. niet de wereldtopper die ervan gemaakt wordt. Bij Frankrijk zou ik hem bv. Nooit opstellen

Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet hoor bij Yamal. Altijd die onnodige show, egoïstische keuzes, spel vertragen, …

Goede speler maar m.i. niet de wereldtopper die ervan gemaakt wordt. Bij Frankrijk zou ik hem bv. Nooit opstellen
Goede dribbelaar maar het is niet echt een doelpuntenmaker (op dit wk)

Ligt idd aan jou. De man komt net terug en ze kunnen nu al niet meer volgen..

Toch zalig dat Duitsland en Nederland er al uit liggen in de zestiende finales en België niet. GENIETEN! :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Ik zie ons nu wel starten met Moreira, Lukaku en mogelijks Raskin ipv Doku, CDK en mogelijks Hans (of KDB maar denk eerder niet).

Lukaku vond ik gisteren ook erg goed in het meevoetballen en bal bijhouden. CDK zou wel beter kunnen zijn tegen VS dan het fysiek sterke Senegal dus mogelijk toch ok om Lukaku te laten invallen.

Doku als invaller op het moment dat er meer ruimte en vermoeidheid is, kan ook wel eens beter werken dan starten in deze vorm…

Niet abnormaal gezien hij nog ritme aan het opdoen is na zijn blessure. Topfit staat ie ook bij Frankrijk in de basis hoor.
Maar wie van de 3 haal je er uit bij Frankrijk? :)

Voor de rest volledig akkoord uiteraard. Nogal onnozel om Yamal op dit moment in vraag te gaan stellen. En dat hij niet 1 van de 3 potentiële gouden ballen uit de ploeg bij Frankrijk zou spelen niet echt een argument.

Terug
Bovenaan