SameIk leg even mijn kinderen in bed en ik zie hier gvd een gelijk spel![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SameIk leg even mijn kinderen in bed en ik zie hier gvd een gelijk spel![]()

Hou ze maar bij voor jou, ge gaat ze nog kunnen gebruiken.Ik ging ervan uit dat ge triest zou zijn met deze ommekeer, dus bood u gewoon een zakdoekje aan.![]()
omdat de Egyptenaren toch iets duidelijk genoeg gezien hebben dat ze voor het protest 3-4 kaarten pakkenWaarom zou ge bij de 3-2 de VAR nodig hebben?
Seconde 32 is toch contact bij Salah?Waarom zou ge bij de 3-2 de VAR nodig hebben?
Inderdaad toch niet echt zo sportief op het eindeJammer dat ze zo irritant zijn op het einde van de wedstrijd, die Egyptenaren.
Op de beelden alleszins niks te zien, vandaar mijn vraag. Het is niet omdat een ploeg iets meent gezien te hebben (voetballers hebben wel vaker ongelijk), dat er ook iets is.omdat de Egyptenaren toch iets duidelijk genoeg gezien hebben dat ze voor het protest 3-4 kaarten pakken
Laat gewoon zijn voeten hangen, kunnen we een beetje serieus blijven?
Ik heb het ook net even teruggezien.Ik dacht ook geen penaltyfout op Salah, maar in de herhaling haakte de Argentijnse verdediger hem wel. Dus kon mijns inziens gegeven worden.