Knockouts: 8ste Finale

Argentinië dus nul gele kaarten :laugh: Paredes die in minuut 97 gewoon nog een bal mag wegtrappen lang nadat er al gefloten is. Krijg je toch niet uitgelegd.

Ik dacht ook geen penaltyfout op Salah, maar in de herhaling haakte de Argentijnse verdediger hem wel. Dus kon mijns inziens gegeven worden.

omdat de Egyptenaren toch iets duidelijk genoeg gezien hebben dat ze voor het protest 3-4 kaarten pakken
Op de beelden alleszins niks te zien, vandaar mijn vraag. Het is niet omdat een ploeg iets meent gezien te hebben (voetballers hebben wel vaker ongelijk), dat er ook iets is.

Ik dacht ook geen penaltyfout op Salah, maar in de herhaling haakte de Argentijnse verdediger hem wel. Dus kon mijns inziens gegeven worden.
Ik heb het ook net even teruggezien.

Dus aan de overkant wordt een lichte tik op de voet van Lisandro(?) gefloten om de goal van Egypte af te keuren, maar dit passeert dan gewoon.

Twee mate, twee gewichten. Jammer.

Wauw mannen, serieus blijven aub. Nooit penalty daar op Salah, als dat tegen België wordt gefloten schreeuwt heel het land moord en brand. De haat voor Argentinië zit redelijk diep bij sommigen, en da’s oké, maar niet beginnen overdrijven he.

Terug
Bovenaan