WalkingDead
Active member
Ik ga volledig akkoord! Maar daarom vond ik hele proton mail gedoe net wel storend. Of dan moeten we er vanuit gaan dat deze voortvluchtigen in een organisatie zitten waar iedereen sowieso dezelfde mailgegevens heeft.Ik beschouw het programma eerder als een soort van docu die laat zien hoé de politie te werk kan gaan bij klopjachten, en die docu toont men dan aan de hand van mensen die "echt" op de vlucht zijn en waarbij men de ingezette middelen om hen te vinden zo "echt" mogelijk naspeelt. De voortvluchtigen beschouw ik dus eerder als acteurs die redelijk wat carte blanche hebben en zich niet aan een scenario moeten houden en het scenario zelf wat kunnen bepalen.
Dat bijlange niet alles echt is, is wellicht ook de reden dat het programma niet echt ingekleed wordt als wedstrijd waar een prijs aan verbonden is aangezien het moeilijk zou zijn om er een echte eerlijke strijd van te maken.
Als ge met die insteek naar het programma kijkt, gaat alles ook minder storen merk ik.
Maar buiten dat vind ik het zeer interessant om te zien hoe men te werk kan gaan.