Play4 Klopjacht

Buitenlandse versies nog niet gezien maar wel eens gelezen dat er wel veel regels zijn die de verstoppers moeten volgen. Verplicht aantal keer geld afhalen, verplicht verplaatsen iedere zoveel tijd (al kan ik dat wel begrijpen uit standpunt van een programma). Niet naar buitenland kan ik ergens ook nog verstaan maar lijkt me wel eerste wat je doet in zo'n "klein" land, niet? zeker met onze top communicatie. Vraag me ook af hoe eerlijk het echt is en ze gebruik maken van tools die de politie heeft ipv de camera/geluid mensen die dingen doorspelen, geloof dat ze in Hunted bepaalde tools niet mochten gebruiken voor het programma.
 
Het programma is ook maar beperkt in tijd he. Als je zoals JC je gaat wegsteken dan denk ik dat het geen mooie tv gaat opleveren.
EN denk wel dat de deelnemers aantal zaken moeten doen, weeral beperkte tijd anders ga je gewoon 3 weken gaan kamperen in de Ardennen.
Volgens de uitleg maken ze gebruik van de tools die ook ter beschikking staan van de politie, maar denk wel gelet op de wettelijkheid dat dit wel zal gesimuleerd worden. Denk niet dat de camera en geluidsmensen iets gaan doorspelen, het moet ook eerlijk blijven he. In de UK konden ze daar ook een aanzienlijk bedrag mee winnnen.
 
Ik heb het ooit eens gezien op Nederland (was toen geld uit een bestelbus dat ze moesten stelen), en ik vond dat echt een superprogramma.
Ik ben heel benieuwd hoe het hier gaat worden. Ik vond het wat jammer dat ze persé "opdrachten" moesten doen met het geld, want je zou ook gewoon het geld kunnen laten rusten en dan pakken ze u nooit.

Ik zou het ook wel grappig vinden moest er iemand dat geld direct in crypto steken en uiteindelijk gewoon hun winst pakken ofzo :D
 
  • Haha
Waarderingen: 515
ja als je geen geld afhaald en je gebruikt geen gsm dan gaat het wel echt moeilijk worden.
En denk ook dat ze maar een beperkt budget hebben dus veel zal er niet te winnen zijn met crypto.
 
Zoon van Michel Preud'homme doet ook mee:

 
Zoon van Michel Preud'homme doet ook mee:

Ik vind het wel grappig dat daar effectief artikels over komen en dat hij geen Fils-A-Papa is. Die mens werkt hier, en die heeft gewoon een deftige job ze. Die moet nu eens echt niet op tv komen om dat te bewijzen :p
 
denk wel dat het redelijk true zal zijn, mss da de productie wel hier en daar iets gaat doen, maar denk als het is zoals in UK en NL dat het wel spannend kan zijn.
 
ugh, promofilmke van die Giulian:


da's dus bullshit he.
ja, de luchthaven is een van de meest beveiligde plaatsen van België.
Nee, de plek waar die Giulian van moet ontsnappen maakt daar geen deel van uit. die komt van het Deloitte gebouw, die slagbomen waar die vrouw het over heeft, zijn de slagbomen van de parking. dieje mens passeert letterlijk niks van security.
 
Het hangt er wel vol met cameras he. En de parking is de personeelsparking en buiten hangt het daar vol met camera's.
waar hangt het niet vol met camera's? en "vol hangen met camera's" betekent niet "deze plaats is beveiligd".
ik ken die parking goed genoeg, een auto die hem verlaat met gebruik van een geldige parkeerkaart: no one cares.

't is misschien interessant voor het programma, maar ze moeten het niet gewichtiger maken dan het is.
 
Leuk weetje (maar vooral voor mezelf dan) is dat het hoofdkwartier van de speurders blijkbaar zich hier in Koersel bevind (ofja bevond aangezien de reeks al wel volledig ingeblikt zal zijn) :smile:
 
Terug
Bovenaan