Wat? Een werkgever die bepaalde kleding oplegt?! Onmiddellijk je ontslag geven zoals hiet al door velen aangegeven is!Vandaag is het bij ons op het werk sneakerdag (zo goed als verplicht). Heb me zelden zo raar gevoeld
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat? Een werkgever die bepaalde kleding oplegt?! Onmiddellijk je ontslag geven zoals hiet al door velen aangegeven is!Vandaag is het bij ons op het werk sneakerdag (zo goed als verplicht). Heb me zelden zo raar gevoeld
Gewoon een doosVandaag is het bij ons op het werk sneakerdag (zo goed als verplicht). Heb me zelden zo raar gevoeld
Alsof het nog niet duidelijk genoeg was dat de nmbs nog 30 jaar achter loopt. Een bermuda, dat is toch door een of andere 60-jarige manager besloten![]()
NMBS-personeel mag deze zomer bermuda dragen als het te warm is, maar geen short | VRT NWS Nieuws
Treinbegeleiders en stationspersoneel van de NMBS mogen deze zomer een bermuda dragen tijdens een hittegolf. Het gaat voorlopig om een test, op vraag van het personeel. “Als het bijdraagt aan hun welzijn, waarom niet?”www.vrt.be

Alsof het nog niet duidelijk genoeg was dat de nmbs nog 30 jaar achter loopt. Een bermuda, dat is toch door een of andere 60-jarige manager besloten![]()
Dat de unief nog bestaat zeg, met zo'n onprofessionele attitudes daar!Een collega van mij doet dat, die komt of de afdeling doet zijn schoenen uit en doet iets aan wat tussen een schoen en slof is.
Ik doe het ook niet maar ik zie het comfort er wel van in!Doet me ook denken aan een assistent die ik op de universiteit had, die liep gewoon op zijn sokken rond dat vond ik wel wat bizar toen
Miss da ik toch ga overwegen
Ongelooflijk, waar is den tijd dat iedereen nog gewoon in pak naar de hoorcolleges kwam!!Dat de unief nog bestaat zeg, met zo'n onprofessionele attitudes daar!
Mijn vader zaliger had op de Hogere Zeevaartschool effectief de regel van "geen das, geen les". Op een hete lentedag waren de klasgenoten gaan zwemmen in de weel, en had een of andere snoodaard hun uniform gestolen, behalve de stropdas. Dus in de namiddagles zaten er een tiental studenten met juist een das en een klamme onderbroek thermodynamica te volgen. En dat mocht.Ongelooflijk, waar is den tijd dat iedereen nog gewoon in pak naar de hoorcolleges kwam!!
Mijn vader zaliger had op de Hogere Zeevaartschool effectief de regel van "geen das, geen les". Op een hete lentedag waren de klasgenoten gaan zwemmen in de weel, en had een of andere snoodaard hun uniform gestolen, behalve de stropdas. Dus in de namiddagles zaten er een tiental studenten met juist een das en een klamme onderbroek thermodynamica te volgen. En dat mocht.

toch mijn bermuda aangehad tot het einde van de hittegolf (in't magazijn droegen de gasten allemaal een bermuda/short)

Hoe hoog trek jij je broek op?Side note: mijn leidinggevende is even groot als ik maar minstens 30 kg zwaarder dus die pens kan niet in die short/bermuda en bij mij is dat vlak (geen sic pack meer eerder ne one pack) jaloezie is een aardig beestje![]()
Jij trekt je broek niet op?Niet , normale pasvorm terwijl bij hem de pens over de broeksriem hangt ...
Op de Lualaba, Leopoldville en Charlesville was er entertainment voor de passagiers (de verhalen die ik gehoord heb, BLM zou er niet mee kunnen lachen!), maar vader was chef machinerie en kwam dus niet in contact met passagiers.Is die erna verder gaan werken in de "entertainment/dans" wereld?![]()