Misterblort Well-known member 20 april 2025 #2.141 Dit is in het voordeel van Remco want in zijn wiel kunt ge ni rusten
Suphafly Well-known member 20 april 2025 #2.142 dadash zei: HET IS GEBEURD. Een mirakel Pogacar moet ze laten terugkomen,. Klik om te vergroten... Ik gok dat hij gaat uitrusten, en de laatste klim ze der los afrijde
dadash zei: HET IS GEBEURD. Een mirakel Pogacar moet ze laten terugkomen,. Klik om te vergroten... Ik gok dat hij gaat uitrusten, en de laatste klim ze der los afrijde
S Slackmans Well-known member 20 april 2025 #2.143 Alle drie snel, maar Remco lijkt het frist. En op de Cauberg gaat dat toch het verschil maken denk ik.
Alle drie snel, maar Remco lijkt het frist. En op de Cauberg gaat dat toch het verschil maken denk ik.
D dadash Well-known member 20 april 2025 #2.144 Suphafly zei: Ik gok dat hij gaat uitrusten, en de laatste klim ze der los afrijde Klik om te vergroten... Dat kan best. Het is Pogacar natuurlijk maar goed dit is toch iets wat we nog nooit hebben gezien dus toch al mooi meegenomen. Telkens Evenepoel overneemt pakt hij een gaatje. Wel niet teveel werken Evenepoel niet op een counter lopen
Suphafly zei: Ik gok dat hij gaat uitrusten, en de laatste klim ze der los afrijde Klik om te vergroten... Dat kan best. Het is Pogacar natuurlijk maar goed dit is toch iets wat we nog nooit hebben gezien dus toch al mooi meegenomen. Telkens Evenepoel overneemt pakt hij een gaatje. Wel niet teveel werken Evenepoel niet op een counter lopen
Misterblort Well-known member 20 april 2025 #2.146 Mooi toch, ik dacht dat de koers gereden was. Bedankt Remco..
makila Well-known member Crowdfunder FE 20 april 2025 #2.147 De rest komt wat dichter. Ze treuzelen vooraan .. maar normaal gezien komen ze te laat.
D dadash Well-known member 20 april 2025 #2.149 Alaphilippe deed het voor Evenepoel, Pogacar in de "val" lokken.
Eagle` Well-known member 20 april 2025 #2.150 Slackmans zei: Alle drie snel, maar Remco lijkt het frist. En op de Cauberg gaat dat toch het verschil maken denk ik. Klik om te vergroten... 40km moeten vechten voor 30 seconden, dat moet in de kleren kruipen. Remco wint dit !
Slackmans zei: Alle drie snel, maar Remco lijkt het frist. En op de Cauberg gaat dat toch het verschil maken denk ik. Klik om te vergroten... 40km moeten vechten voor 30 seconden, dat moet in de kleren kruipen. Remco wint dit !
P pablohoney Well-known member 20 april 2025 #2.151 sniper80 zei: Die Skjelmose wil geen kop doen? Klik om te vergroten... Hou zou je zelf zijn met Remco en Pogi bij u
sniper80 zei: Die Skjelmose wil geen kop doen? Klik om te vergroten... Hou zou je zelf zijn met Remco en Pogi bij u
Neef Jo Well-known member 20 april 2025 #2.153 Toch blij dat ik het niet heb afgezet op 40km van de streep, mooie ontknoping!
sniper80 Well-known member 20 april 2025 #2.155 Pogacar trapt makkelijker dan Evenepoel zo vanuit de lucht?
Eagle` Well-known member 20 april 2025 #2.156 Ze moeten wel blijven doorrijden of MVDP komt nog winnen
D dadash Well-known member 20 april 2025 #2.157 Evenepoel moet het vanop de kop doen dat is lastig. Had hem toch liever tegen Pogaar zien sprinten vanuit zijn wiel
Evenepoel moet het vanop de kop doen dat is lastig. Had hem toch liever tegen Pogaar zien sprinten vanuit zijn wiel