Die heeft toch ook stevige fomo hoorVan Aert er blijkbaar ook bij![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft toch ook stevige fomo hoorVan Aert er blijkbaar ook bij![]()

Veel volk gevallen en we weten van niets. Elk jaar zo in Amstel eigenlijk.
Cameras bij de vrouwen pas als die binnen zijn kunnen ze de mannen beginnen in beeld brengen.
Peloton al ferm uitgedunt, geen idee of dit door die val is of het al zo lastig is geweest.
Gaat niet om live beelden (als is het ook echt deze koers onwaardig dat ge van 2 koersen samen 125 km live toont. Het gaat om gewoon een gebrek aan info. Vannieuwkerke en De Cauwer weten ook niets. Is precies alsof er geen koersradio is. PCS is ook zo goed als leeg voor er live beelden zijn en dat is elk jaar zo in deze koers.
Een voorbeeld. Ik kan mis zijn maar ik zie bijvoorbeeld geen Van Gils in dat peloton en we weten niet eens waarom.
Karl zich Van Gils aan het inbeelden![]()
![]()
Dat is gewoon die uitvergrote foto op HLN van Oumi = echt verschrikkelijk lelijk.
Zowaar de slechtste foto die ze konden trekken.

Ongelofelijk die kerel. Ik begin pas te kijken en het eerste wat ie zegt is dat de Belgen 1 en 2 waren LBL voor beloften. Manman. Chance dat er nog een krasse zeventiger naast hem zit die de koers wel volgt.Karl zich Van Gils aan het inbeelden![]()
Echt waar, zo een slechte commentator.
Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat hij er niet meer zit, maar tussen die 2 van Red Bull zit Van Gils absoluut niet tussen.
Ongelofelijk die kerel. Ik begin pas te kijken en het eerste wat ie zegt is dat de Belgen 1 en 2 waren LBL voor beloften. Manman. Chance dat er nog een krasse zeventiger naast hem zit die de koers wel volgt.
Heb ook geen idee op wat voor scherm die kijken, tijdens de scheldeprijs knalt er iemand recht op een nadar hekken en rijden er 2 op het voetpad waardoor ze niet meer op het parcours raken. Geen één van de twee had dat gezien ...Godverdomme zeg, is dat nu zo moeilijk om Nys te herkennen? Het was Bagioli, dan Skjelmose, dan Nys. Nys ziet er overigens wel goed uit, en ik heb het gevoel dat Trek in zijn dienst rijdt.