Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Zitten allemaal goed vooraan nu. Evenepoel naast Pogacar bij het opdraaien van de Cauberg deze positie koos hij dus al goed.

Cameras bij de vrouwen pas als die binnen zijn kunnen ze de mannen beginnen in beeld brengen.

Peloton al ferm uitgedunt, geen idee of dit door die val is of het al zo lastig is geweest.

Gaat niet om live beelden (als is het ook echt deze koers onwaardig dat ge van 2 koersen samen 125 km live toont. Het gaat om gewoon een gebrek aan info. Vannieuwkerke en De Cauwer weten ook niets. Is precies alsof er geen koersradio is. PCS is ook zo goed als leeg voor er live beelden zijn en dat is elk jaar zo in deze koers.

Een voorbeeld. Ik kan mis zijn maar ik zie bijvoorbeeld geen Van Gils in dat peloton en we weten niet eens waarom.

Gaat niet om live beelden (als is het ook echt deze koers onwaardig dat ge van 2 koersen samen 125 km live toont. Het gaat om gewoon een gebrek aan info. Vannieuwkerke en De Cauwer weten ook niets. Is precies alsof er geen koersradio is. PCS is ook zo goed als leeg voor er live beelden zijn en dat is elk jaar zo in deze koers.

Een voorbeeld. Ik kan mis zijn maar ik zie bijvoorbeeld geen Van Gils in dat peloton en we weten niet eens waarom.

Zou zonde zijn vorig jaar nog deze wedstrijd (week) gekleurd.

Karl zich Van Gils aan het inbeelden :laugh: :laugh:
Echt waar, zo een slechte commentator.
Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat hij er niet meer zit, maar tussen die 2 van Red Bull zit Van Gils absoluut niet tussen.

Fietsposities zijn zo een fascinerend iets, zet het ganse peloton in een paashaas pak en je haalt figuren als Healy er uit in een oogwenk :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Dat is gewoon die uitvergrote foto op HLN van Oumi = echt verschrikkelijk lelijk.
Zowaar de slechtste foto die ze konden trekken.

True, maar zelfs op 'mooie' foto's vind ik die niet knap. Zoals ik al zei, je komt er op 20 minuten rondwandelen in een multiculturele wijk al tientallen knapper tegen.
Enfin, zolang Remco ze maar knap vind eh. Maar naar 'vrouwen van sportmannen'-normen is die objectief toch maar héél gewoontjes? Het is zijn high school sweetheart, dus daar zal wel wat anders spelen dan pure uiterlijke schoonheid. Die band/klik is (wellicht) ook gewoon véél sterker dan die van pakweg de gemiddelde voetballer met topmodel nummer 27 als vriendin (wat puur transactionele relaties zijn).

Over wat ze we zelfs aan het discussiëren. 😂

Curieus wat Remco vandaag in de poten heeft. Zou wel straf zijn moest hij het nu opnieuw doen.

Laatst bewerkt:
Evenepoel blijft ook gewoon zitten die maakt geen aanstalten om opte schuiven niet echt een goed teken.

Alaphilippe hopelijk weer met wonderbenen zoals jaren terug zou leuk zijn.

Godverdomme zeg, is dat nu zo moeilijk om Nys te herkennen? Het was Bagioli, dan Skjelmose, dan Nys. Nys ziet er overigens wel goed uit, en ik heb het gevoel dat Trek in zijn dienst rijdt.

Karl zich Van Gils aan het inbeelden :laugh: :laugh:
Echt waar, zo een slechte commentator.
Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat hij er niet meer zit, maar tussen die 2 van Red Bull zit Van Gils absoluut niet tussen.
Ongelofelijk die kerel. Ik begin pas te kijken en het eerste wat ie zegt is dat de Belgen 1 en 2 waren LBL voor beloften. Manman. Chance dat er nog een krasse zeventiger naast hem zit die de koers wel volgt.

Godverdomme zeg, is dat nu zo moeilijk om Nys te herkennen? Het was Bagioli, dan Skjelmose, dan Nys. Nys ziet er overigens wel goed uit, en ik heb het gevoel dat Trek in zijn dienst rijdt.
Heb ook geen idee op wat voor scherm die kijken, tijdens de scheldeprijs knalt er iemand recht op een nadar hekken en rijden er 2 op het voetpad waardoor ze niet meer op het parcours raken. Geen één van de twee had dat gezien ...

Na de finish tonen ze dan de herhaling en volgens de Karl was dat ergens in het begin van de koers gebeurd terwijl je duidelijk een sprinttrein zag en iedereen positie zag zoeken.

José kan ik nog vergeven gezien zijn leeftijd :D

Terug
Bovenaan