Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij moest gaan zitten tijdens de sprint dus het beste was er gewoon af.Is Van Aert nog steeds aan het rijden met kleinere cranks? Als je die spurt ziet is dat precies een koffiemolentje. Zou dit te ver gezocht zijn voor die mindere sprint snelheid?
Ik dacht gelezen te hebben dat hij intussen was teruggeschakeld, dus dat zou de oorzaak niet kunnen zijn.Is Van Aert nog steeds aan het rijden met kleinere cranks? Als je die spurt ziet is dat precies een koffiemolentje. Zou dit te ver gezocht zijn voor die mindere sprint snelheid?
Als ik zie hoe die knie er nog altijd uitziet dan verbaast mij zijn mindere sprint toch niet hoor, ik kan niet geloven dat die daar momenteel rechtstaand zijn volle kracht kan opzetten. Dat heeft volgens mij tijd nodig.

)En dat is dan nog zijn goede knie
Die benen zien er idd afgeleefd uit
(niet makkelijk om deftige foto's te nemen in zo'n meute)
Rustig, Sven.Zo benieuwd ik was naar Evenepoel in de Brabantse Pijl zo ben ik mogelijks nog meer benieuwd wat Nys morgen gaat doen in de Amstel. Er zijn enorm positieve signalen vanuit zijn entourage en hemzelf. Hij zou in de vorm van zijn leven zitten. Ik zou er niet van verschieten dat hij direct wint morgen. Heb hem direct op 1 durven zetten in mijn prono.
Heeft Pogacar afgezegd dan?Zo benieuwd ik was naar Evenepoel in de Brabantse Pijl zo ben ik mogelijks nog meer benieuwd wat Nys morgen gaat doen in de Amstel. Er zijn enorm positieve signalen vanuit zijn entourage en hemzelf. Hij zou in de vorm van zijn leven zitten. Ik zou er niet van verschieten dat hij direct wint morgen. Heb hem direct op 1 durven zetten in mijn prono.
Sinds dat hij op Oumi mag kruipen. Dan bekeer ik mij ook tot moslim. Hopelijk mag ik mijn velleke dan wel houden.
Dan loop je er op 20 minuten Antwerpen toch een hoop knapperen tegen?
Dat gevoel had ik al een beetje afgelopen vrijdag met WVA. Ik zeg niet dat WVA hem anders wel had gepakt, maar die heeft ondertussen ook wel al wat koersen in de benen zitten en Remco nog niets. Denk ook met de prestaties van afgelopen vrijdag, ook al was het maar een "klein" koersje dat de ogen nu wel gericht gaan zijn op Remco.Ik kijk er toch naar uit om te zien hoe Pogacar het komende 3-luik verteert hoor. Superman of niet. Skipte dan wel wat koersen, maar in die topwedstrijden heeft die toch héél veel gegeven.
Deze combinatie van voorjaarskoersen hebben we toch al lang niet meer gezien, en al zeker niet iemand die top is in al die wedstrijden.
Komt nu ook tegen een hoop frisse mannen. Het kan zeker, maar ik ben er toch nog niet van overtuigd dat we nu 3 keer een Pogacar show krijgen. En ik vrees dan nog het meest voor LBL
Nys heeft al zijn pijlen op de muur van Huy gericht.Zo benieuwd ik was naar Evenepoel in de Brabantse Pijl zo ben ik mogelijks nog meer benieuwd wat Nys morgen gaat doen in de Amstel. Er zijn enorm positieve signalen vanuit zijn entourage en hemzelf. Hij zou in de vorm van zijn leven zitten. Ik zou er niet van verschieten dat hij direct wint morgen. Heb hem direct op 1 durven zetten in mijn prono.
Hij heeft nochtans maar 4 koersdagen in de laatste 2 maanden, dus ik denk wel dat het kan hoor.Ik kijk er toch naar uit om te zien hoe Pogacar het komende 3-luik verteert hoor. Superman of niet. Skipte dan wel wat koersen, maar in die topwedstrijden heeft die toch héél veel gegeven.
Deze combinatie van voorjaarskoersen hebben we toch al lang niet meer gezien, en al zeker niet iemand die top is in al die wedstrijden.
Komt nu ook tegen een hoop frisse mannen. Het kan zeker, maar ik ben er toch nog niet van overtuigd dat we nu 3 keer een Pogacar show krijgen. En ik vrees dan nog het meest voor LBL
Van Aert er blijkbaar ook bijlap Evenepoel blijkaar tegen de grond wel meteen terug weg maar ideaal is het niet

Dat is gewoon die uitvergrote foto op HLN van Oumi = echt verschrikkelijk lelijk.Ik ben precies de enige die die Oumi toch echt verre van een knappe vind.![]()