Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Gezien de situatie, zal Wout wel gewoon gokken op een sprint lijkt me.
All-in op de Moskesstraat lijkt nu niet de beste gok meer.

Bij Karl is het gewoon : ziet een truitje = kopman van die ploeg roepen.

Ja, maar die heeft dus zowel Baudin (2x al) als Sweeny (1x) en Van den Berg (1x) vandaag Powless genoemd hé. Hoe heeft die die job.

Maar ok, dan keek ik straks heel even de laatste kilometers en hoor ik José Been tot 2x toe een van TotalEnergies Cristian Rodriguez noemen. Weetje, Rodriguez rijdt al 2 jaar niet meer voor TotalEnergies.

Echt wel heel grote kans voor Wout dit hé. Tis geen topkoers, ma het zou wel veel deugd doen.
Net zoals in DVV :unsure:

Ik weet het zo niet... Remco is de laatste jaren toch niet heel traag gebleken na een lastige wedstrijd en als het wat (licht) bergop gaat.
En het zal ook nog afwachten wie van de 2 nog het meest fris is.

Het zal toch ook allemaal wat in Wout zijn kopje gekropen zijn, dat kan niet anders. Druk bij Wout lijkt me toch groter nu.

Net zoals in DVV :unsure:

Ik weet het zo niet... Remco is de laatste jaren toch niet heel traag gebleken na een lastige wedstrijd en als het wat (licht) bergop gaat.
En het zal ook nog afwachten wie van de 2 nog het meest fris is.

Het zal toch ook allemaal wat in Wout zijn kopje gekropen zijn, dat kan niet anders. Druk bij Wout lijkt me toch groter nu.

Nee, maar de top Remco had Van Aert hier al afgereden imo. Dus Wout zou dit toch moeten klaren, maar ok dat hebben we al eerder gedacht dit jaar.

Terug
Bovenaan