Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu kameraad?Quote van Remco van vandaag:
"Inspanningen van 1 à 2 minuten, dat heb ik niet veel gedaan. Het zal pijn doen, maar daarvoor zijn we hier, om stappen vooruit te zetten"
Veelzeggend zeker? Voor zowel Wout als Remco is het hopen dat ze nu van valpartijen gespaard blijven![]()
Hoe lang zijn de inspanningen in een koers als De Brabantse pijl in vrgl met pakweg L-B-L denk je?En nu kameraad?
Zit daar nu echt niemand anders bij de eerste 30 van SQS?
Of is hier geen sterke ploeg mee?
Mathieu werd 2 jaar geleden in putje zomer op indrukwekkende manier wereldkampioen.
Ook vorig jaar op de OS was die gewoon top hoor.
Ik zoek het toch eerder in het feit dat Wout gewoon een hele goede ronderenner is, omdat hij gewoon niet kapot lijkt te gaan waarbij andere renners wél veel meer last hebben van die opeenvolging van koersdagen. Mathieu is dat gewoon veel minder. Heb hier al een tijdje geleden een ballonnetje opgelaten dat dat bij Mathieu voor een deel ook gewoon mentaal is, denk ik. Een koers van 3 weken is gewoon te saai voor hem, zeker omdat hij in minstens 50% van de ritten voor spek en bonen meerijdt.
De conclusie van Boonen was toch veel beter: Wout kan (dit voorjaar) die pieken gewoon niet verteren. De basis lijkt wel dik in orde, vandaar dat hij er telkens wel in slaagde om terug te komen in de finales.
hij zegt "ik kan niet meer"
dat lijkt jouw interpretatie te zijn..
Wat zou Wout nu denken?

Ik wens het hem niet toe.Die is aan het nadenken over de sprint capaciteiten van Remco en Blackmore![]()

Maar ja, dat is toch ook gewoon een kwestie van doelen hé?Ik denk dat het geen verkeerde analyse is dat hij na het voorjaar gewoon niet meer absolute top is, dat hij dan wat gas terugneemt.
Dat hij in 2023 en 2024 gewoon pas na de tour terug naar die top toewerkte.
Het blijft wel MVDP eh, die zijn 90% niveau is nog altijd beter dan de meeste hun 100% niveau.
Ach, je weet goed genoeg wat ik bedoelde héEen ronderenner is toch een verkeerde term die je gebruikt.
Dat hangt samen met meestrijden voor het algemeen klassement, dat doet en kan WVA niet. WVA is een renner die geen problemen heeft met een constant niveau halen in etappewedstrijden, dat is één kenmerk van een ronderenner.

Ik denk dat Wout geen enkel risico meer gaat nemenWout wil daar wel gewoon mee naar de finish denk ik.
Remco zal er vanaf moeten geraken. Dienen Blackmore rijdt precies toch niet meer mee

Straf van die Blackmore hoor, net 22 geworden en hier gewoon als enige mee met die 2 toppers. Ferm