Da zou ik ni zeggen want m heeft heel de rit vooraangereden, maar weeral ja, sjans dat m ni valt of lekrijdtKrijgt voor de tweede maal PR cadeau.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da zou ik ni zeggen want m heeft heel de rit vooraangereden, maar weeral ja, sjans dat m ni valt of lekrijdtKrijgt voor de tweede maal PR cadeau.
Om te herstellen tijdens de koers dan ofzo?Ketonen
Misschien. Maar ik ben niet de eerste die hier in dit topic de laatste weken post dat VA te weinig koersritme in zijn benen had.Dat ze er bij visma alles aan doen om de grote klassiekers te winnen.
Ze kennen Wout en kennen al zijn data omdat hij al zo lang bij hen rijdt.
Denk je dan echt dat het te zoeken valt bij wat koersritme?
Like i said. De winst met trainen op de Teide is gekend, ze doen dit om een reden.
Vergeet niet dat dit qua performance nog altijd het leading team is. Kijk wat ze deden met Jorgenson.

Ben jij en al die andere hier expert in trainingsleer misschien?Misschien. Maar ik ben niet de eerste die hier in dit topic de laatste weken post dat VA te weinig koersritme in zijn benen had.
Die gedachtengang komt eigenlijk niet alleen van mijzelf.
De race tegen de klok heeft hij alvast verloren na zijn val. Hopelijk zien we de beste VA ooit nog terug.
Ik durf te betwijfelen of dat Visma wel de leading team is qua performance.Misschien. Maar ik ben niet de eerste die hier in dit topic de laatste weken post dat VA te weinig koersritme in zijn benen had.
Die gedachtengang komt eigenlijk niet alleen van mijzelf.
De race tegen de klok heeft hij alvast verloren na zijn val. Hopelijk zien we de beste VA ooit nog terug.
Rustig. Persoonlijke aanvallen zijn echt niet nodig.Ben jij en al die andere hier expert in trainingsleer misschien?
Vergeet niet dat dit qua performance nog altijd het leading team is. Kijk wat ze deden met Jorgenson.
Eeuh.. neen?De ploeg zal wel weten wat ze doen, dat hebben ze de laatste jaren bewezen.
Vuurpeloton !Renaat Schotte : bidongooier tegen de muur zetten en heel het peleton een bidon laten teruggooien
En dat vanop de moto!
Dat was geen pech zoals een platte band maar een fout van Pogi, ging veel te snel te bocht in. Als je begint vermoeid te worden dan ga je rapper fouten maken.Cadeau, chance… alstemblief mannen, kijk eens goed hoe pogi zelf in de fout gaat en vdp vroeger in de remmen gaat en de bocht dus wel haalt.
Verschrikkelijk hé. Jammer dat die een monopolie lijkt te hebben op al dat wielergebeuren op TV, want zijn commentaar is niks waard.Karl zijn commentaar is nu al heel de dag gewoon "oeh ie ah".