Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat goed is komt snel zoals ze zeggen, wel wat voorbarig, wrs loopt Brennan straks wel rapper leeg.. ma goed voor het zelfvertrouwen is het niet![]()
Uiteraard nietDat kan zeker (ik verwacht dat ook al weet je nooit met een supertalent), maar hij rijdt bij Visma hé. Dit is niet voldoende meer voor wat die ploeg wilt zijn natuurlijk.

Ganna toch ook een van de grote afwezigen. Grote doelen MSR en PR...
Zat toch bij Philipsen? Die zit vooraan.Nooit in koers gezeten. Lek gereden op een heel slecht moment.
Hier ook eigenlijk…ik had zoveel verwacht! Verdomme toch!Mijn zin om te blijven kijken is voorbij
Zat toch bij Philipsen? Die zit vooraan.
Is terug vooraan geraakt maar hoeveel krachten kost dat natuurlijk? Daarna nooit vooraan gezeten en telkens bij een breuk achterop geraakt.
dat geldt voor meer coureurs. VA ook gevallen of lek zeker dusja.Je moet het maar doen, toch?Als Alpecin weer 1 en 2 wordt (en die kans zit er in) begint dat toch wat saai te worden.
Hij begon 2de aan het bos, gewoon een slechte dag.Laat ons hopen dat het spannend blijft tot op de piste, in een solo van VDP heb ik geen zin.
Waar ging het eigenlijk juist mis bij Wout?
Je moet het maar doen, toch?
Het is niet dat de absolute top hier niet meerijdt.