Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Wat goed is komt snel zoals ze zeggen, wel wat voorbarig, wrs loopt Brennan straks wel rapper leeg.. ma goed voor het zelfvertrouwen is het niet :shutup:

Dat kan zeker (ik verwacht dat ook al weet je nooit met een supertalent), maar hij rijdt bij Visma hé. Dit is niet voldoende meer voor wat die ploeg wilt zijn natuurlijk.

Tja, welk excuus nu weer voor Van Aert? Was het niet dat de ronde iets te vroeg kwam en Pogacar meer ligt en hij top ging zijn in Parijs-Roubaix?

Op 85km is zen wedstrijd al gedaan...

Laat ons hopen dat het spannend blijft tot op de piste, in een solo van VDP heb ik geen zin.

Waar ging het eigenlijk juist mis bij Wout?

Als Alpecin weer 1 en 2 wordt (en die kans zit er in) begint dat toch wat saai te worden.
Je moet het maar doen, toch?
Het is niet dat de absolute top hier niet meerijdt.

Er kan nog wel wat gebeuren, het is niet een hele rit naar de piste. Maar als ze zo verder blijven rijden dan is het bos doorslaggevend geweest voor WVA.

Laat ons hopen dat het spannend blijft tot op de piste, in een solo van VDP heb ik geen zin.

Waar ging het eigenlijk juist mis bij Wout?
Hij begon 2de aan het bos, gewoon een slechte dag.
Hij heeft het moeilijk om altijd top te zijn in ééndagskoersen. In grote rondes heeft hij dan precies geen slechte dagen...

Je moet het maar doen, toch?
Het is niet dat de absolute top hier niet meerijdt.

Heeft toch helemaal niets te maken met wat ik zeg. We weten ondertussen wel dat ze dat kunnen. Het is erg dat ik moet hopen op pech als ik spanning wil. Heeft ook niets met Alpecin te maken, ik ben hier zeer consistent in. Ik ben geen fan van het moderne wielrennen waar er zo weinig spanning is. Het is niet toevallig dat MSR als één van de beste koersen van de laatste jaren wordt gezien. Omdat we eindelijk eens spanning tot het einde kregen in een grote koers

Alé misschien ben ik fout en kent Van der Poel straks een minder moment, ma die ziet er echt compleet onklopbaar uit (niet onverwacht) en Philipsen lijkt ook nog altijd door zijn neus te ademen.

Terug
Bovenaan