Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Karl met zijn gezever over "het gevaar". Als ze geen gevaar willen dat zijn het allemaal tijdritten in rechte lijn en bij voorkeur overdekt

Net vandaag natuurlijk dat er wat meer werk is en tegenwind staat als ik naar huis fiets. En dan rijden ze blijkbaar nog eens verduiveld snel aan dit tempo zijn ze binnen voor 16:30.

Ganna al vooraan waar is die gegaan?

Net vandaag natuurlijk dat er wat meer werk is en tegenwind staat als ik naar huis fiets. En dan rijden ze blijkbaar nog eens verduiveld snel aan dit tempo zijn ze binnen voor 16:30.

Ganna al vooraan waar is die gegaan?
Was niet in beeld, maar dat was ergens tussen de Molenberg en de Berendries.

Bon lijkt me een redelijke zekerheid, dat Pogi er met UAE op de 2de kware een lap gaat opgeven zeker ..

Laatst bewerkt:
Waar zitten Pedersen en Van Aert op te wachten eigenlijk? Gokken die erop dat ze Pogacar en MVDP gaan kunnen volgen? Of zitten die gevangen door hun eigen ploegmaats?

Waar zitten Pedersen en Van Aert op te wachten eigenlijk? Gokken die erop dat ze Pogacar en MVDP gaan kunnen volgen? Of zitten die gevangen door hun eigen ploegmaats?
Hopen de ze de koppenberg nog mee over geraken, en dan hopen om er vanonder te muizen?

Hopen de ze de koppenberg nog mee over geraken, en dan hopen om er vanonder te muizen?
Koppenberg? Pogacar gaat sebiet iedereen vermorzelen op de Kwaremont hoor, vdP gaat nog mee kunnen maar de rest moet niet hopen.

Ik begrijp niet dat ze (de anderen) wachten tot nu... een paar jaar geleden werd de finale vanop 80km+ geopend... Pedersen heeft zo ooit eens gelek 2m30 gehad dacht ik en die pakten ze ook nog terug.

Pogacar zat redelijk ver in de kant naar voren gesprongen en VDP zat nog verder die ook een ferme srpong moeten maken. VA zat goed vooraan en nu mooi mee.

De strijd is begonnen.

Koppenberg? Pogacar gaat sebiet iedereen vermorzelen op de Kwaremont hoor, vdP gaat nog mee kunnen maar de rest moet niet hopen.

Ik begrijp niet dat ze (de anderen) wachten tot nu... een paar jaar geleden werd de finale vanop 80km+ geopend... Pedersen heeft zo ooit eens gelek 2m30 gehad dacht ik en die pakten ze ook nog terug.
Ze zijn nog mee! Ze zijn nog mee! :tongue:

Terug
Bovenaan