Jasper Stuyven lijkt mij de enigste die in aanmerking komt, Tim Wellens gaat moeten knechten normaal.Is er eigenlijk een andere Belg, WvA niet meegerekend, die eventueel zou kunnen winnen morgen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jasper Stuyven lijkt mij de enigste die in aanmerking komt, Tim Wellens gaat moeten knechten normaal.Is er eigenlijk een andere Belg, WvA niet meegerekend, die eventueel zou kunnen winnen morgen?
Dylan TeunsIs er eigenlijk een andere Belg, WvA niet meegerekend, die eventueel zou kunnen winnen morgen?
Echter is de kans groter op een tweestrijd dan tijdens de 'magere' jaren.Vind ik van niet. De RVV is echt wel meer verrassend dan dat. In de afgelopen 20y hadden wel 13verschillende winnaars. Pogacar heeft de RVV ook al eens verloren, MVDP ook. Kan morgen opnieuw. En ik vind het meer plausibel dat we weer een verrassing gaan krijgen - het voelt allemaal wat vreemd aan gewoon om de één of andere reden.
Toch echt een talentje hoor.Nys is echt gene gewone...
Gast heeft zeker kans om Waalse Pijl te winnen dit jaar.
Toch echt een talentje hoor.
Heeft die ook geen bekende vader of zoiets?Toch echt een talentje hoor.
Op een tweede keer zou ik inderdaad niet wachtenOp de eerste keer koppenberg

Vrijwel geen kans. De sterke Belgen rijden meestal in dienst van een buitenlander. Teuns en de Lotto-Belgen zouden al blij zijn met een top 10.Is er eigenlijk een andere Belg, WvA niet meegerekend, die eventueel zou kunnen winnen morgen?
Uiteindelijk gaan ze weer allemaal een plan hebben en dan gaat bijv. WVA aan en dan zal Pedersen het gat willen dichtrijden ipv Pogi of VDP.
Of VDP en Pogi zijn weg en dan zal de rest al bezig zijn met plek 3 ipv samen te werken. Vanuit uw zetel is het natuurlijk gemakkelijk gezegd...
De top 2 staat al voor 95% vast en kans op spektakel is ook nihil imo.
Goh Wellens zou wel eens kunnen winnen in een scenario waarin er een sterke vooruitgeschoven groep wegrijdt en die vervolgens wegblijven en voor de zege strijden.Jasper Stuyven lijkt mij de enigste die in aanmerking komt, Tim Wellens gaat moeten knechten normaal.
Wat zit er in die gele kaft onder Greg zijn arm?????