Ik ben blij dat Powless wint, maar ik vind het jammer dat het tenkoste is van WVA.
een Resultaat met gemengde gevoelens.
Hier volg ik absoluut, fantastisch voor Powless maar met oog op beide momunmenten had ik het liever voor Wout gezien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben blij dat Powless wint, maar ik vind het jammer dat het tenkoste is van WVA.
een Resultaat met gemengde gevoelens.
Ik vind nog altijd dat hij Milan-Sanremo en GentWevelgem moest rijden ook. Wedstrijdritme is gewoon belangrijk. Wanneer heeft ie voor het laatst nog es gesprint ook.Het voorjaar zit er ook bijna op hé (voor Wout).
Ik denk dat we nu helemaal veilig kunnen stellen dat hij geen grote rol zal spelen in de RVV. Ik had nog hoop op P-R, maar ook dat wordt niet eenvoudig. Al kunnen we wel positief proberen blijven en onthouden dat hij wel in deze positie geraakt is...
Ik hoop écht dat hij zijn goede benen terugvindt in de Giro. Benieuwd of de ploeg toch nog iets gaat wijzigen aan zijn programma.
Ocharme... maar een eerlijke en correcte verklaring van Wout in dat interview (zoals we eigenlijk altijd van hem gewoon zijn).
Dat is waar, maar logisch dat hij zich verantwoordelijk voelt, toch?De vraag is of het echt zo was of dat hij zijn ploeg uit de wind wilt zetten, want Benoot zegt eigenlijk het omgekeerde, die probeert Van Aert uit de wind zeggen. Uiteindelijk is het nooit enkel de fout van Van Aert, ze hebben ook ploegleiders hé.
Als je dit gezien hebt (en ook zijn (non-)sprints in de Algarve in het achterhoofd houdt) weet je dat ook P-R gewoon bijna kansloos is. Hij moet eigenlijk al alleen gaan aankomen want met wie kan hij op deze manier nog gerust naar de streep, zeker na zo'n zware koers? vdP was altijd al ne moeilijke maar op deze manier klop je niet alleen Pedersen, Pogacar & Ganna niet maar struggle je wrs ook nog tegen nen hoop andere renners, zeker met dit vertrouwen. Ook in Roubaix zonder grote accidenten zal een podium zéér moeilijk worden.Het voorjaar zit er ook bijna op hé (voor Wout).
Ik denk dat we nu helemaal veilig kunnen stellen dat hij geen grote rol zal spelen in de RVV. Ik had nog hoop op P-R, maar ook dat wordt niet eenvoudig. Al kunnen we wel positief proberen blijven en onthouden dat hij wel in deze positie geraakt is...
Ik hoop écht dat hij zijn goede benen terugvindt in de Giro. Benieuwd of de ploeg toch nog iets gaat wijzigen aan zijn programma.
Omdat die wel gaat winnen in de sprint van die andere? Omdat die vandaag heeft laten zien zoveel sterker te zijn als WVA?Jorgenson wordt de kopman zondag, denk dat daar ook geen twijfel meer over is.
Omdat die hopelijk mee gaat zijn als Pogacar en VDP demareren. In de sprint haalt niemand het van VDP.Omdat die wel gaat winnen in de sprint van die andere? Omdat die vandaag heeft laten zien zoveel sterker te zijn als WVA?
Gelukkig is P-R dan ook niet de koers waar de beste sprinter wint. De lange inspanningen zitten nog wel goed (zie ook die tijdrit), dus als er 1 koers is waar het nog wel kan, dan is het wel P-R. De lekke band die hij vorige keer had kan nu evengoed bij VdP voorvallen.Als je dit gezien hebt (en ook zijn (non-)sprints in de Algarve in het achterhoofd houdt) weet je dat ook P-R gewoon bijna kansloos is. Hij moet eigenlijk al alleen gaan aankomen want met wie kan hij op deze manier nog gerust naar de streep, zeker na zo'n zware koers? vdP was altijd al ne moeilijke maar op deze manier klop je niet alleen Pedersen, Pogacar & Ganna niet maar struggle je wrs ook nog tegen nen hoop andere renners, zeker met dit vertrouwen. Ook in Roubaix zonder grote accidenten zal een podium zéér moeilijk worden.
Omdat die hopelijk mee gaat zijn als Pogacar en VDP demareren. In de sprint haalt niemand het van VDP.

Dat is waar, maar logisch dat hij zich verantwoordelijk voelt, toch?
En ploegleiders zouden het laatste woord moeten hebben, maar ik kan me voorstellen dat ook zij niet liever hadden dan dat Wout won... (al herhaal ik ook hier: Wout had evengoed kunnen proberen aanvallen ook)

En dan nog AGR en BP erachter... met welk gevoel gaat die de Giro in gaan?Als je dit gezien hebt (en ook zijn (non-)sprints in de Algarve in het achterhoofd houdt) weet je dat ook P-R gewoon bijna kansloos is. Hij moet eigenlijk al alleen gaan aankomen want met wie kan hij op deze manier nog gerust naar de streep, zeker na zo'n zware koers? vdP was altijd al ne moeilijke maar op deze manier klop je niet alleen Pedersen, Pogacar & Ganna niet maar struggle je wrs ook nog tegen nen hoop andere renners, zeker met dit vertrouwen. Ook in Roubaix zonder grote accidenten zal een podium zéér moeilijk worden.
Omdat die hopelijk gaat kunnen volgen is die zonder twijfel kopman? Heeft die in E3 dan wel laten zien dat die mee kan? Als die plots wel mee kan zal dat een even grote verassing zijn dan wanneer VA zou kunnen volgen hoor. Dat dacht ook iedereen tot Asgreen en later Pedersen hem erop legde in de sprint.Omdat die hopelijk mee gaat zijn als Pogacar en VDP demareren. In de sprint haalt niemand het van VDP.
Yeah dees is een uiterst delicate situatie. Mentaal zal er heel wat oplapwerk zijn bij Wout, maar wat doet ge als ploegleiding zijnde?En dan nog AGR en BP erachter... met welk gevoel gaat die de Giro in gaan?
Zeker naar het mentale toe gaan ze toch echt wel moeten opletten met hoe.ze de.zaken gaan aanpakken.
Ze hebben het zichzelf aangedaan. Wout heeft duidelijk de vorm niet(logisch) en toch pakken ze het precies hetzelfde aan als vorig jaar(volgens sommigen een goed idee). Hoogtestage en mikken op de heilige week en PR. Zo leg je immens veel druk op Wout en presteert ie juist net niet. "Ik moet juist niks".Yeah dees is een uiterst delicate situatie. Mentaal zal er heel wat oplapwerk zijn bij Wout, maar wat doet ge als ploegleiding zijnde?
Als ge nu zegt Mateo is kopman zondag, dan duwt ge Wout nog dieper.
Terwijl ze sportief gezien ook wel weten dat er zowat geen enkele kans is om zondag podium te rijden met Wout als kopman.
Man, ik zou niet graag in de ploegleiding hun schoenen staan :E