Klassieke voorjaar

Welk team domineert het klassieke voorjaar ?

• UAE Team Emirates - XRG

Stemmen: 31 49,2%
  • Alpecin - Deceuninck

Stemmen: 14 22,2%
  • Team Visma | Lease a Bike

Stemmen: 7 11,1%
  • The wolfpack

Stemmen: 2 3,2%
  • Lotto, omdat het kan !

Stemmen: 2 3,2%
  • Lidl - Trek

Stemmen: 6 9,5%
  • Intermarché - Wanty

Stemmen: 0 0,0%
  • Bahrain - Victorious

• Red Bull - BORA - hansgrohe

• Een andere ploeg,...

Stemmen: 1 1,6%

• Totaal aantal stemmers
    63
Stop eens met dat op die hoogtestages te steken.
Vorig jaar waren die hoogtestages wel effectief. (er was toch niemand over aan het zagen toen ?)

Wout is gewoon nog altijd niet in orde van die 2 zware valpartijen van vorig seizoen.
Je mag dan nog kiezen tussen hoogtestages of koersritme.
Hij is gewoon geen 100%
+ het feit dat Wout aangaf voor het eerst met dikke tegenzin te beginnen aan z'n zoveelste revalidatie.

Hahaha wat een tristesse. Laat gewoon benoot&jorgensen elk om beurt aanvallen en powless het gat dichten. Maar nee, WvA moest per se winnen.

Hilarisch & verdiende winnaar, meer kan je daar niet over zeggen.

Stop eens met dat op die hoogtestages te steken.
Vorig jaar waren die hoogtestages wel effectief. (er was toch niemand over aan het zagen toen ?)

Wout is gewoon nog altijd niet in orde van die 2 zware valpartijen van vorig seizoen.
Hij is gewoon geen 100%
Dan kunnen we concluderen dat heel dit voorjaar niks wordt voor WVA. En dan moet men bij Visma vol de kaart Jorgenson trekken. Slechte taktiek dan.

Een korte sprint op lage snelheid is gewoon Van Aert zijn ding niet, en Powless kwam dan nog met meer snelheid vanachter.

Onbegrijpelijk dat ze dit niet beter hebben uitgespeeld, maar wat een triestige reacties van sommigen hier.

Prima zet van Visma gewoon.

Dit haalt meer artikels en jaaroverzichten dan dat één van hen gewonnen had.
Perfecte reclame en visibiliteit! Top gedaan!

Brengt precies echt niet veel op die stages.
Ja want Van Aert heeft in het verleden nog nooit goed gereageerd op een hoogteprikkel... :smurf:
Als we het dan tóch ergens op moeten steken dan denk ik dat we beter naar die val in de Vuelta kijken...

Het is nochtans héél simpel: Van Aert was (voor zijn doen) slecht in de Algarve, hij was slecht in de Omloop, niet gezien in Kuurne. Dan kan je gewoon niet verwachten dat die plots extreem veel beter terug komt van hoogte.

Moest Van Aert in de Omloop juist een tikkeltje tekort gekomen hebben dan is zo'n hoogteprikkel misschien datgene wat dat laatste duwtje geeft maar hij kwam toen geen tikkeltje tekort hé, hij kwam toen 10-15% tekort gewoon. Er is niemand die de Omloop al aan 100% rijdt... de rest staat in tussentijd ook niet stil. Je kan misschien een paar procentjes winnen t.o.v. de rest maar niet van totaal niet meedoen voor de knikkers tot dominant zijn. Je kan je afvragen of het veel nut heeft van de Ronde wel te rijden op deze manier want meer dan een top 10 zit er niet in, zelfs podium zal te hoog gegrepen zijn met deze vorm.

Hahaha wat een tristesse. Laat gewoon benoot&jorgensen elk om beurt aanvallen en powless het gat dichten. Maar nee, WvA moest per se winnen.

Powless was in mijn ogen ook gewoon beter, ging counteren en solo wegzijn.
Op vele van de kasseistroken pakte hij toch het voortouw, deed teveel kopwerk.,...

Hij is gewoon geen 100%

Ik ben akkoord maar op hoeveel procent zit hij dan? Zelf een VA die wat percentjes mist moet een Powless toch kunnen kloppen in de sprint of onderschat in Powless nu?

Achteraf makkelijk spreken he. Voor Visma was het heel logisch dat ze hun kopman die nodige boost wouden geven.

Dan kunnen we concluderen dat heel dit voorjaar niks wordt voor WVA. En dan moet men bij Visma vol de kaart Jorgenson trekken. Slechte taktiek dan.
Het voorjaar zit er ook bijna op hé (voor Wout).

Ik denk dat we nu helemaal veilig kunnen stellen dat hij geen grote rol zal spelen in de RVV. Ik had nog hoop op P-R, maar ook dat wordt niet eenvoudig. Al kunnen we wel positief proberen blijven en onthouden dat hij wel in deze positie geraakt is...

Ik hoop écht dat hij zijn goede benen terugvindt in de Giro. Benieuwd of de ploeg toch nog iets gaat wijzigen aan zijn programma.

Man toch de RVV wint hij nooit e. Mag hij nog in absolute topvorm zitten. Er zijn er 2 beter. Ik zie geen scenario waarin hij daarvan kan winnen. Tenzij ze letterlijk wegvallen. :unsure:

Dat Van Aert interview zeg :wtf:

Benieuwd naar Jantje Bakelants zijn reactie. Ze weten daar bij Visma duidelijk niet waarmee ze bezig zijn hé als ge uw kopman zo een beslissingen laat nemen!!!!

Ik ben akkoord maar op hoeveel procent zit hij dan? Zelf een VA die wat percentjes mist moet een Powless toch kunnen kloppen in de sprint of onderschat in Powless nu?
Powless is een hele goeie renner, het is een reden dat ik ook wat fan ben, Is ook heel vriendelijk voor de fans.
Zoals gezegd hij is niet traag, zeker niet in een kleine groep.

Maar een normale WVA zou nooit mogen verliezen zelf niet tegen een Powless.
Maar WVA is momenteel niet op zijn niveau hoeveel percent hij is , dat kan ik niet zeggen (ik zou richting de 70% durven zeggen).
Het zit in ieder geval van de 100% , WVA 100% zou zelf durven en kunnen wegrrijden in dit groepje.

Ik ben blij dat Powless wint, maar ik vind het jammer dat het tenkoste is van WVA.
een Resultaat met gemengde gevoelens.

Ocharme... maar een eerlijke en correcte verklaring van Wout in dat interview (zoals we eigenlijk altijd van hem gewoon zijn).

Terug
Bovenaan